jimriaz Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Da har jeg byttet inn mærsja med en JÆVLIG fin 2005 X3! Med sportspakke, opptikk pakke med alle detaljer lakkert utvendig, Individual pakke, navi proff, 19" alu, bixenon, panorama soltak, ja alt.... GLEDER MEG SOM EN UNGE til jeg får bilen!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gratulerer med ny flott bil!. som jeg har nevnt tidligere i dine tråder liker jeg X3. hva slags motor har du? Venter spendt på bilder Det er ikke tilfeldighvis denne?: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=7&tot=51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 gratulere så mye med ny bil!! lykke til med ny bilen!! Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gratulerer Vil gjerne se bilder ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gratulere med valget! ...har kikka på x3 eg og, men går truleg for E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gratulere med valget!...har kikka på x3 eg og, men går truleg for E60. Klokt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gratulere med valget!...har kikka på x3 eg og, men går truleg for E60. Hadde jeg også gjort ovex! Men gratulerer med ny bil jimriaz . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Bilder kommer på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Gratulerer, og velkommen tilbake til rett merke Flott Bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Gratulerer med X3. Var å så på en med fatter'n i sommer. Fikk nesten lyst til å bytte ut Coupe'n, hehe med alle detaljer lakkert utvendig Bilen blir SÅ mye fetere med lakkerte fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 X3 er en flott bil! Pappa kjøpte akkurat en slik, og han er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 jaja.. det er en BMW... det er da noe i alle fall... Hvilken Motor ? 3,0 bensinen fungerer relativt greit i X3... om det er den har man relativt lite å frykte... Speedometer og slikt er veldig fint på X3(og Z4?) det peneste på hele bilen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Bilder under bilder/filmsnutter kategorien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Grattis med ny doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå