mossel Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Har stått flere ganger å lurt på hva dette er, noen som har noen tips?
Øyvind L. Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Det er en tempføler som skal sitte inni luftfilteret. Når orginal luftfilterboks er montert sitter den på undersiden. KN sine kon filter ha et hull den skal puttes inni..
mossel Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 har denne føleren noen hensiktsmessig funksjon? burde jeg få satt den inn i luftfilteret?
Rope Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 den føler hvilken tempratur luften er på. har noe med blandings forhold å gjøre... trur jeg
propan Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Dette er som sagt en lufttempføler og er til for at motoren skal vite temperatur på inngående luft. Den burde stå i luftfilteret ja.
Lien Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Er dette på alle E36? For jeg har ikke sett noe til dette på min!
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Er dette på alle E36? For jeg har ikke sett noe til dette på min! Jepp. Du har nok ikke sett den, da den står skrudd inn i luftfilterboksen din.
Lien Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Er dette på alle E36? For jeg har ikke sett noe til dette på min! Jepp. Du har nok ikke sett den, da den står skrudd inn i luftfilterboksen din. Jeg har ikke luftfilterboks, men åpnet KN filter, og da jeg monterte dette satt det ikke noen ledning inn i luftfilterboksen min. Er det forskjell fra 4'er og 6'er?
Ballder Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Den føler tempen ja, det er rett. Oppgaven den har er kaldstartfunksjonen. Fyrer bilen greit, og går som normalt de første minuttene av turen, så er det null grunn til bekymmring. Har kjørt med utlagt føler lenge selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå