Peoplez Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 No gidder eg faktisk ikkje vente lenger, nå skal eg rett ut i garasjen og legge om til 19" er 7 pluss ute og har ikkje regna på 2 veker! Kjem med bilder seinare ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Snadder! (helt til den éne politibilen i hele S&F ser deg med de felgene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 hehe skulle ønske jeg kunne slå følge! er jo pent vær her i østfold også, men skal på fjellet i påska, så får vente til heg kommer hjem! kom med bilder jatakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 No gidder eg faktisk ikkje vente lenger, nå skal eg rett ut i garasjen og legge om til 19" er 7 pluss ute og har ikkje regna på 2 veker! Kjem med bilder seinare ikveld Snakk for deg selv! Tenk på oss som har hatt grombilen stående godt vinterparkert siden september..... Jeg begynner å slite alvorlig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Snakk for deg selv! Tenk på oss som har hatt grombilen stående godt vinterparkert siden september..... Jeg begynner å slite alvorlig nå! Hvorfor skal man tenke på dere? Dere parkerer den jo helt frivillig. Biler skal brukes - også om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 (helt til den éne politibilen i hele S&F ser deg med de felgene ) Er vel ikke noe problem hvis det er forsvarlig(les: tørt og bart) kjøreforhold, og samt han har mer enn 3mm spor i dekka . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Biler skal brukes - også om vinteren! He-he, sant nok, men hvor er gleden med å kjøre en McLaren F1 på speilholka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 McLaren F1 på isbanetreff, juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Biler skal brukes - også om vinteren! He-he, sant nok, men hvor er gleden med å kjøre en McLaren F1 på speilholka? Tror gleden er stor hvis alternativet er å gå barbeint på speilholka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Fikk meg til å tenke på dette klippet. hehe http://video.google.com/videoplay?docid ... 394&q=mc12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Biler skal brukes - også om vinteren! He-he, sant nok, men hvor er gleden med å kjøre en McLaren F1 på speilholka? Tror gleden er stor hvis alternativet er å gå barbeint på speilholka Du regner altså med at vi som setter inn grombilene om vinteren ikke har en bil nr. 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Snadder! (helt til den éne politibilen i hele S&F ser deg med de felgene ) Hehe... min erfaring er at det kun er ein purk som gid å bry seg om sånt! og han er langt fra Førde Sleng ut nokre bilder når du har fått på dekka! Vurderer å hive på sommerdekka eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Biler skal brukes - også om vinteren! He-he, sant nok, men hvor er gleden med å kjøre en McLaren F1 på speilholka? Tror gleden er stor hvis alternativet er å gå barbeint på speilholka Du regner altså med at vi som setter inn grombilene om vinteren ikke har en bil nr. 2? Meg du spør? Det jeg mente var at hvis valget stod mellom å gå(barbeint eller ikke) på isen, eller å kjøre(hvilken som helst bil) på isen, så er valget enkelt. Altså å kjøre. Gleden hadde vært til stede uansett hvor jeg hadde kjørt en McLaren F1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 No gidder eg faktisk ikkje vente lenger, nå skal eg rett ut i garasjen og legge om til 19" er 7 pluss ute og har ikkje regna på 2 veker! Kjem med bilder seinare ikveld Snakk for deg selv! Tenk på oss som har hatt grombilen stående godt vinterparkert siden september..... Jeg begynner å slite alvorlig nå! Du kan da med god samvittighet hente den fram nå og lufte den noen turer, vi har jo hatt knall vær her de siste to ukene med flotte temperaturer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Er vel ikke noe problem hvis det er forsvarlig(les: tørt og bart) kjøreforhold, og samt han har mer enn 3mm spor i dekka . 1.6mm mener du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå