Gå til innhold

Ny spiller


Anbefalte innlegg

DAB er på vei ut. Skal sjekke pris på spilleren!

På vei ut??

Har det ikke nettopp kommet omtrent?[/quote

Det har ikke akkurat slått ann for å si det sann. Har vært endel lengre i Sverige. Og det er på vei ut der nå det er for dårlig kvalitet. Skal en sende signaler digitalt på den måten må filene komprimeres. Så det du hører på dab er har en mindre Kbps enn mp3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt over budsjett, og den var jo litt mye dill og dall på.

så en vdo spiller hos bilextra som var helt sort. uten noen gigantiske knapper og display som skriker deg i ansiktet.

men det var bare 40 w.

noen med erfaringer fra vdo?

Den ser faen med ut som et juletre. Har sett den live, og det er ikke pent. Pioneer har jo mange moderate spillerer som ikke lyser eller ser så jævlige ut. Kjøp en svart en, blir bra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt over budsjett, og den var jo litt mye dill og dall på.

så en vdo spiller hos bilextra som var helt sort. uten noen gigantiske knapper og display som skriker deg i ansiktet.

men det var bare 40 w.

noen med erfaringer fra vdo?

Den spilleren du refererer til er sikkert den som heter VDO CD 1404MP3.

http://www.bilxtra.no/Documents/Side%20161-170.pdf (side 5)

Jeg kjøpte en slik en og monterte i bilen til dama. Den fungerer helt greit for å spille vanlige cd`er og for å høre på radio. Lyden er også helt grei. Men det er jo en billigspiller, så det er lite innstillingsmuligheter og ikke så veldig fancy display (viser lite info). Den er ganske treig når det gjelder å starte opp mp3 plater og å navigere på mp3 er tungvint. Ellers er det jo en fin detalj at man kan bytte farge på knappene. Det er også aux inngang.

Jeg var så lur å kjøpe den rett før den kom på tilbud. Den koster 990,- for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Det er den typen. Med motorisert volumknapp og knappepanel som kommer ut. Når man skifter plate så trykker man på en knapp, tastene og vol.knapp forsvinner inn, displayet skyves ned osv...? Jeg hadde en slik. Fungerte i nøyaktig 2 uker. Leverte den inn og fikk en ny (etter over 1,5 måned). Den nye led samme skjebne. Leverte denne og inn og fikk bytta i en anna spiller mot å legge litt i mellom. Men jeg tror min var Cube, ikke VDO.. Men det er jo samme importør så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...