Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Kjøpte ny felger sommeren 05, men har tenkt å piffe de opp litt ved å lakkere senteret (eikene) og polere kantene. Noen som kan photoshop`e eikene/senteret i samme farge som bilen? Har også i tankene å lakkere det hvitt, så om en eller annen kunne prøve det også? Må se hva som blir best. sett flere som er flinke med photoshop her inne, så er vel ingen umulig oppgave takker på forhånd. Bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 du må nesten legge ut et mye større bilde visst det skal gå an å photoshoppe med bra resultat. gjorde et forsøk alikevel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 behold felgene sånn som dem er! med sort senter så ble dem stygge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Syns det så greit ut jeg. Tror det kan bli kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Behold felgene som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg syns sort/mørkt senter på felgene er tøft, MEN jeg syns og de er så fine som de er at jeg ville aldri greid å bestemt meg for hva jeg skulle gjort.... Fint blir det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 kult begge delene... men det hadde vært kult å hatt de sort i midten... dessuten er det veldig få som har det i forhold til folk som ikke har lakkert midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hva heter felgene? ASA DM3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ASA Ar1 det der tror jeg..DM3 er helt lik, bare den er skrudd. FN1 er den nye AR1 felgen fra ASA, i chrome dekkbaronen har AR1, DM3, FN1 i 18" til ca 10-12 000,- med dekk...gromt! Riefarn, i love you car dude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Perfekt bil! Akkurat slik den skal være Når det gjelder felgene så må jeg si meg enig med Csiturbo. Begge delene er fine men det er vanskelig å si hva som er penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Trur eg ville beholdt felgene som dei er eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Syns begge deler var kult jeg! ;p Lekker bil du har forresten! Helt snadder! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 må si det så perverst ut med sort senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Felgene er jo fete sånn dem er nå, men med sort senter blir de nok enda fetere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Synes det ble bra jeg... men var jo minst like fint når de er orginale og... hadde vært konge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå