Reino Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Vurderer å kjøpe sub til bilen. Jeg vet veldig lite om Kicker og Cadence. Er det kvalitetsmerker på linje med Rockford Fosgate, MTX, Focal osv. Eller er det noe jalla greier, eller midt på treet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 syns i alle fall kicker er veldig bra, har selv kicker 800.4 forsterker og den spiller veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Anbefaler Kicker fremfor cadence og jeg selger begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hva spiller best av 2x8" eller 1x12"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Ja skulle jeg velge mellom disse to så hadde det blitt Kicker. Kommer jo også helt ann på hvor mye penger du skal legge i. Er 12" du skal ha, så har jeg noen som kan friste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Høyest eller best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Høyest eller best?Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 2stk 8" ere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Ja skulle jeg velge mellom disse to så hadde det blitt Kicker.Kommer jo også helt ann på hvor mye penger du skal legge i. Ikke så veldig mye desverrre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 To 10" kansje. Da får du midt i mellom liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Er det noen som kjenner til en Rockford Fosgate fabrikkprodusert basskasse med 2x8" og plexi glass. I midten av subbene er det de RF merkene som stikker litt ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. De lager vel ikke de lenger tror jeg. Jeg kan få kjøpt en sånn brukt, men har ingen specs eller nypris. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Er 12" du skal ha, så har jeg noen som kan friste. Hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Kicker som gjelde r:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg holder ved Cadence.. Jeg har både Kicker og Cadence subber. Synes Cadence har fått til en fin kombinasjon av lydtrykk og lydkvalitet. Jeg har to stk. Cadence Triplex, de koster ca 2800 kr stykke og pris/kvalitet-forholdet imponerer iallefall meg. Samtidig som de spiller fint og høyt, om du vil, ser de veldig bra ut. Mye finere og "renere" utseende enn elementene fra Kicker. Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå