Morten318 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 http://www.poleposition.no/poleposition.htm Noen som skal ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Fått mail fra han Sofiedal om det... men skulle hatt med flere fra nærområdet her ihvertfall... er vel drøye timen dit bare så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Bor jo par min unna så tenker jeg kommer til å ta en tur uansett.. Hadde vært kult om andre med riktig merke kom også-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg bor også bare 2-3 min unna. Men det står at de inviterer bilklubbene... må man være med i en klubb eller noe får å komme? Eller er det for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg bor også 2-3 minutter unna. Vet ikke om jeg tar turen da Polepoision er grisedyre på felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg bor også 2-3 minutter unna. Vet ikke om jeg tar turen da Polepoision er grisedyre på felger. Vet de er grisedyre.. hehe.. men tenkte kanskje bare å ta en tur bortom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 De lover gode tilbud da! Og jeg som er på utkikk etter nye sommer felger med dekk. Tror jeg må ta meg en tur ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Det hjelper lite med gode tilbud når felgene er grisedyre. ser en på felger til 40k får man kanskje 4k i avslag. Hvis de klarer å slå 19k på 20" M5 felger skal jeg ta turen bortom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Kanskje jeg stikker innom og ser om det kommer noen artige biler. Tar vel ca 90 sekunder å kjøre dit fra meg. Men ikke regn med billige dekk/felger, de folka er svinedyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Noen som var her i går da? Fikk ikke kommet... måtte jobbe seint... Noen bilder eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå