Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte bilen min vel 2 månder siden. og siden den tid har jeg vært nød til å kjøre en Saab og andre biler... anyway, i går rundt klokken 22.00 ble jeg oppringt av en kompis som lurer på om jeg har lyst til å være sjofør på hans 97 E39 523i... og jeg som ikke hadde planlagt noe fylla eller hadde noen andre planer denne kvelden tok på tilbudet med en gang :D

Klokken 23.00 fikk jeg nøklene i handen og kjørte han til den plassen han skulle drikke. etter det var bilen min i maange timer 8)

Det er ved anledninger slik som denne man merker forskjell på bilene og det er nå man forstå hvorfor BMW eiere er så loijale til sitt merke.

Bilen er en DRØM og kjøre. med gode kjøre egenskaper, bremser, gasspedal, klutch, girspake, ratt, dobbelt klima, skinnseter og en komfort av en annen klasse så gikk 8 timer altfor hurtig.

Fra klokken 23.00 og frem til klokken 03.00 dalte snøen ned, noe som ga muligheter for å kunne slå av antispinn og anti screns funksjonen. Jeg må si denne bilen er enklere å drifte med på snø/is en den gamle E36 320 coupe'n jeg hadde, det kan ha noe med at det er en større motor i denne bilen. utover kvelden var det mye og gjøre i det venner og bekjente ringte for å komme seg hjem.

Så begynte det å klarne til, være ble fint. da var jeg bar nødt til å kjøre hjemover for å hente kamera mitt og fikk i den anledningen mulighet til å ta noen bilder.

Her har vi noen bilder av bilen og været i Bodø natt til søndag ca. kl 06.00-07.00

IMGP3451.jpg

IMGP3453.jpg

IMGP3455.jpg

IMGP3460.jpg

IMGP3464.jpg

IMGP3472.jpg

IMGP3474.jpg

IMGP3479.jpg

IMGP3486.jpg

IMGP3488.jpg

Jeg var nødt til å levere den i fra meg i dag, men håper å få kjøre den mere i fremtiden... siden jeg hadde vært ute på byen på fredag så ble helgen complete med denne lørdagen. alt som mangler nå er en pizza litt eplejus så jeg får se episode 14. av prison break.

edit. inlegg 1000! Brigader nå :D

Skrevet

litt leking må være lov så lenge det ikke går utover bilen... drifting på snøen er vel egentlig ikke noe stort problem om man kan å ratte, og kjører en så kontrolerbar bil som en E39... Kommet flere Episoder av Prison Break?

Skrevet

det var ikke så mye leking... det var bittelitt ut av kryss og slikt... ikke noe stort..

ja... episode 14 har kommet og jeg har den på laptoppen :D

Skrevet
nydlig motor... og nok moment også :D

ep. 14 fant jeg på seeder.com ellernoe sånt

Har du en server du kunne lagt denne opp på? Jeg er veeeeeldig interessert i å få den ned, men den kommer ikke før på tirsdag eller noe på x.

Skrevet
dreiemoment det er i 523i før facelift da?

E39 523i (og 528i) ble kun levert før faceliften 11/99... momentet er 245 Nm ved 3950 rpm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...