SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Litt drøye felger spør du meg.. Spes. med tanke på at det ikke er så mange chrome detaljer ellers på bilen.. http://www.gatebil.no/index.php?pageid=142&id=85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Kledde helt klart de andre felgene best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Helt klart brock felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 syns den døds råå med begge felger.. å se på den prisen.. her får du mye bil for pengene.. tror jeg så denne i motorbørsen for 119k for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 !? 119 k? Ikke værst viss du får me chrome felgene! De var sikkert svin dyre! (Ikke værst uansett som de følger med igrunn!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Så lenge d matcher bilen så er d kult synes vertfall jeg! Men ikkje for overdrevet, som vist lenger oppe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! er du helt anti-råner eller syns de er drit fete jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! Den støtter eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Var ikke det første bildet, med spinners. Det passer ikke på en BMV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 som bimmerdude sa at cromefelger ikkje passer på BMW er eg heilt enige i! Mens dei Brock B1 felgane passer bilen mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 som bimmerdude sa at cromefelger ikkje passer på BMW er eg heilt enige i!Mens dei Brock B1 felgane passer bilen mye mer Absolutt finest med brock-felgene, og skulle vært hevet noen cm. Ikkje ofte eg synest en bmw bør hevest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Synes heller ikke den frontleppa på de to første bildene var no særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Hehe, ja ikke diskret den bilen der. Montrealblå er en jævlig fin farge på E36. Syns Brock er en skikkelig gammeldags felg, er heller ikke så glad i så mye bane på felgen, får felgene bare til å se mindre ut-kjedelig! De crom felgene syns jeg faktisk ikke var så ille, jævlig harry, og jeg er enig i at de ikke har noe på en BMW å gjøre egentlig, generelt var bilen litt lav, må være jævlig å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 det så jo helt jævlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå