mEhE Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 synes det så stilig ut.. er det spinners ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 dritstygg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 hvor får man kjøpt brock felger? noen som vet om et sted på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! er du helt anti-råner eller syns de er drit fete jeg Det skal jeg love deg at jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Den bilen har vært til salgs en stund tror jeg.. Har ihvertfall sett den i motorbørsen tidligere. Ville helt klart valgt Brock felgene i dette tilfellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Deeeeeeeeeeeeeilige chrome felger! Skulle bare hatt litt flere chrome detaljer, men NAMM! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Endel forskjellige meninger her ser jeg! ;p Bilen har vertfall ponetsiale da.. Kan gjøre mye forskjellig me den der! Kjekt å kjøpt noe sånnt kanskje, noe som jeg ikke liker i utgangspunket, men som jeg kan fikse opp på min måte! Mye kjekkere enn å kjøpe en ferdi styla bil! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Drømmen din "siggysk" var kuuuul! Er vel ikke egnet på norske veier, men kuuul var den. Er det en 745iLLL...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Noe sånnt ja! Sinnsvakt hefti! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! Ikke det nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! Den støtter eg.. ...kategorisk uttale, men eg er nesten litt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Chrome felger har ingen ting å gjøre på en BMW! Ikke det nei? Sinnsvakt fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Enkelte unntak er det når det gjelder chromefelger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå