PenguiN- Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 (jeg har aldri før brukt photoshop...brukt det noen få timer nå..) Felgene er nå byttet til de jeg skal ha,(fra poleposition), chrome lister og listverk på døren. Logo. hva synes dere? (ikke om selve photoshoppinga, selv om denne ble bedre enn den første , men hvordan ca det blir) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Bortsett fra at det ser ut som den ikke har bakdemperne på og en cambervinkel som ikke lignner noenting er det sikkert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 hmf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 kan i det minste trøst deg med at kun ved et glims av bilde... så ser det bra ut... men det er noe som er feil med bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Ser ikke så ille ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Tanken er bra den ser bra ut med crome rundt vinduene med slike felger. Sjakkmønsteret var kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 B-gjengen ? .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 syns det ble bra jeg, bortsett fra felgene da. men det er jo egentlig ikke vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Er ofte bedre å ta felger som tidligere også har stått på en bil, slik at du får med bremser osv. Men utenom det var jo den kul Bra til å vere første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 vel, når jeg spurte hva dere syntest tenkte jeg ikke egentlig på photoshoppinga, men mer på hvordan dere tror noe slik blir i real life, det der er en slags pekepinne på hvordan den blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 vel, når jeg spurte hva dere syntest tenkte jeg ikke egentlig på photoshoppinga, men mer på hvordan dere tror noe slik blir i real life, det der er en slags pekepinne på hvordan den blir! 'Det blir dritbra, men ser jeg et hint av lexus, eller er baklyktene hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Lexus thanks man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 endret bilde i førsteposten! bedre? ser bilen teit ut med chrome lister,logo og den størrelsen felger (tilsvarer ca 19"?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå