Gå til innhold

Montering av topp m20b25


SeT
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer igrunn på hvor lang tid en regner for å sette sammen en m20b25 topp(komplett demontert) og få den montert på bilen? skal fåskiftet topp på bilen og lurer på hvor mangen timer/dager det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gangen på å skru litt, men ikke har gjort dette før - så vil jeg tippe en 3-4 timer til bilen er ferdig med ny frostvæske - luftet og klar.. Men det står jo på deg som mekaniker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en som skal gjøre dette for meg... Skal skifte reg reim samtidig+ senkesett:P

lurer bare på hvor lenge jeg blir uten bil! Nå har den stått i ro i over 1 mnd, så nå begynner jeg å bli utolmodig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet toppakning når jeg hadde en 520 E28 før, da brukte jeg vel ca en 5 timer kanskje, kan ikke akkurat sammenliknes helt med din motor da din er større å nyere, det som er viktig er å være forsiktig når man legger toppen ned på blokken også må man trekke til topplokks boltene i riktig rekkefølge og rett moment, når dette er gjort så er mesteparten av jobben gjort egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet toppakning når jeg hadde en 520 E28 før, da brukte jeg vel ca en 5 timer kanskje, kan ikke akkurat sammenliknes helt med din motor da din er større å nyere

Ehh? Kan du utdype dette litt? Er jo sprell samme motor, bare en annen innvendig borring, samt noen småbagateller som er på Motronic 2en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...