stenhaug Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 er d noen som vet hvor jeg kan få tak i en adapterplate til å montere mot luftmengdemåler,n....har en e28 m535i med en 3,6 l m5 motor i...vil ha mitt koniske kn-filter montert nå,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Du kan bare bruke 75mm PE avløpsrør til å koble deg på den gummislangen som svinger ut fra luftmengdemåleren. Et 45 graders bend og litt rør, så kommer du deg fram bak frontlykta. Kan vise et bilde av hvordan jeg har laget det senere. Mitt Kn filter har jeg koblet innpå plastikkplaten bak høyre frontlykt, der den suger luft originalt. Så da får den kald luft vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenhaug Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Du kan bare bruke 75mm PE avløpsrør til å koble deg på den gummislangen som svinger ut fra luftmengdemåleren. Et 45 graders bend og litt rør, så kommer du deg fram bak frontlykta. Kan vise et bilde av hvordan jeg har laget det senere. Mitt Kn filter har jeg koblet innpå plastikkplaten bak høyre frontlykt, der den suger luft originalt. Så da får den kald luft vettu tusen takk førr d,ska hive mæ til i morgen å fikse d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå