Gå til innhold

E65 Prøvekjørt i dag !

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Min gode venn Mike, som nå eier en E32 735ia ( som jeg bruker) tenker nå på å bytte ut sin 7-serie med en ny (nesten ny) BMW.

Vi var på stenshagen og testet en 2002 735ia med stort sett alt av morsomt utstyr. Det var jeg som kjørte den, og må i den anledning si at dette er en voldsomt god bil. God blend av sportslighet komfort, motorlyd, kraft og ytelse. Bilen stod på noen 17" BBS-felger med pigger, så det var litt støy fra de, men ikke ubehagelig. Veldig pent brukt virker det som. Den holdt seg under 2000 rpm ( noe jeg liker veldig godt ) så det var gode greier. sølv metallic, svart skinn... 62LE0010.jpg62LE0014.jpg62LE0016.jpg62LE0017.jpgShit021.jpgShit028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han mener sikkert at det var litt forskjellsbehandling at en 20 år gammel ypling fikk låne en forholdsvis ny E65 når Ove Kvam som er 10-15 år eldre og er en relativt kjent person i BMW miljøet ikke fikk prøve en ny 318i hos Bavaria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tog han nu.. måtte bare lese det 2 ganger. Vel.. de ville ha med en selger når vi skulle prøve, men da sa jeg at da driter vi i det... og da var det greit at vi drog ut alene. skulle da bare mangle at man fikk lov å prøvekjøre en bil... det tar i alle fall jeg som den største selvfølge... Om selgeren hadde nektet oss å prøve den hadde vi jo bare prøvekjørt en 7-serie hos en annen forhandler, og så hadde de gått glipp av et salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener sikkert at det var litt forskjellsbehandling at en 20 år gammel ypling fikk låne en forholdsvis ny E65 når Ove Kvam som er 10-15 år eldre og er en relativt kjent person i BMW miljøet ikke fikk prøve en ny 318i hos Bavaria.

Det er akkurat hva jeg mener ja (uten å dermed komme med en personkarakteristikk av de aktuelle sjåførene)... makan til forskjelsbehandling (i relasjon til hvordan prøvekjøringen og forsøket på en prøvekjøring er beskrevet her inne og i BMWCCN´s forum) skal men lete lenge etter... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er veldig kjipt gjort. Da er det jo bare å gå et annet sted... mulig de sjekker hvordan man ser ut eller noe.. han jeg testet denne bilen med har jo mer en nok penger, men det uten at de visste det.. så det er en forskjells-behandling ute og går. Det er ingenting en selger er mer redd for en å miste et salg... da selgeren sa at han ville være med på prøvekjøringen og jeg sa " da kikker vi heller på 745'en til Autozentrum" så han lik-blek ut, og sekundet etter ombestemte han seg... tihi... hadde jo i og for seg ikke vært noe problem å bare dratt et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det var jeg som kjørte den...

Må bare spørre; hvorfor kjører du, og ikke denne Mike om det er han som skal kjøpe? :?

Og til den andre delen av diskjusjonen her; er utrolig mange dårlige bilselgere rundt omkring. Mange burde rett og slett ikke jobbe med salg. Har selv med min far på 50 opplevd å ikke bli tatt seriøst.

Men har gode erfaringer også. Sist på Autozentrum. Fikk et ordentlig seriøst tilbud på M3'n de har der oppe, med innbyttepris og nedbetalingsplan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...