Gå til innhold

her er min bmw 535i 89mod

Share

Anbefalte innlegg

ja felgane passer jævla godt :headbang: ...km er 299000...ja eg veit det er langt,men motoren/understell er jævla bra på den,bruker ikke olje,vatn,bra komprisjon,kjørte bilen fra ålesund til tromsø i sommer med flyttelass og utruli bra å ligge i 5te gir opp saltfjellet uten prob..uten å gire ned så mye.....

Opp saltfjellet? Nejs, når du kommer deg opp junkerdalsura (bratte bakke til sverige) i 5., da er det noe å skryte av ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skal du ha for denne da?? skal muligens en tur nordover om ikke lenge så tror nesten jeg må stikke innom en tur da...

kom med bud..er hjeme ei uke til så er det på sjøen i 28 dager at..men etter det så er eg hjemme :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at den kan ha godt 300 000 km.. Den ser jo ut som ny på bildene!

den er tatt godt vare på denne bmwen så kan vel ein bmw holde ganske lenge skulle ein tru......utruli go motor og driverk :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha for denne da?? skal muligens en tur nordover om ikke lenge så tror nesten jeg må stikke innom en tur da...

kom med bud..er hjeme ei uke til så er det på sjøen i 28 dager at..men etter det så er eg hjemme :D8)

Begynner på 60.000 da? hvor mye senket er den? hvor er det du bor i tromsø?? er litt lokalkjent da jeg bodde dær i fjord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på 60.000 da? hvor mye senket er den? hvor er det du bor i tromsø?? er litt lokalkjent da jeg bodde dær i fjord...

6o mm frame og 45 mm bak.,,bor rett at med nansens plass ved statoil :sly:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, veit hvor det er. Da kan du muligens vente en telefon om noen uker før jeg kommer oppover :) Har en slektning som er der nå som kanskje kan komme innom å ta en titt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, veit hvor det er. Da kan du muligens vente en telefon om noen uker før jeg kommer oppover :) Har en slektning som er der nå som kanskje kan komme innom å ta en titt...

joda eg venter eg..som sagt reiser eg på sjøen neste uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...