Filur Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 ingen fare... skal ikke nordover akkurat nå, men om noen uker, da er du vell hjemme...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 kjempefin bil dette. flotte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 ingen fare... skal ikke nordover akkurat nå, men om noen uker, da er du vell hjemme...? er hjemme etter 29 april så da er eg her at \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 her noe bilder som er tatt sommaren 2005 av tidlegare eigar \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Nydelig bil... Synd den har gått så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Nydelig bil... Synd den har gått så langt... hm.. i følge denne annonsa har ikkje bilen gått så langt likevel...: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1064700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 hm.... lukter jeg drit i mosen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Stusset på det jeg og.. Jeg ringte selgeren i går men da fikk jeg beskjed om at han ikke skulle selge noen bil og at han ikke visste noe om den annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 har ikke denne bilen vært oppe her for lenge siden? det trur jeg joggu.. mener å ha sett detta bildet der før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7533&highlight= viste jeg hadde sett detta før. her er en annen bruker, med samme bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= enda en salgsannonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Sikkert nokon som har lagt ut bilen for å tulle med ein eller anna kompis... Blir irritert øve alle dei køddeannonsene som ligge på autodb.no!!! Kven som eigentleg er eigaren på denne bilen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Sikkert nokon som har lagt ut bilen for å tulle med ein eller anna kompis... Blir irritert øve alle dei køddeannonsene som ligge på autodb.no!!! Kven som eigentleg er eigaren på denne bilen då? ja det er noen som kødder noe jævli..ham som skal kjøpe bmwen ringte meg å sa fra at bilen var til salgs at men ein annen pris og km stand.ringte det tlf nr som sto i annonsa og han visste ikke noe om det,tok kontakt med autodb.no og sa fra og dem sku slette annonsa.veit ikke om den ligger på andre nettsider,jævla irreterande alså mye idioter i dette landet.og det er eg som er eigar på bilen og noen av bilda er tatt av tidleger eigar i sommeren 2005.....er på sjøen så det er vanskli å sjekke det ut......JÆVLA IDIOTER SOM KØDDER SANT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå