jpse36 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 er det sant at strømstad blir stengt på skjærtorsdag i år?? hørte noe rykter om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 er det sant at strømstad blir stengt på skjærtorsdag i år?? hørte noe rykter om det.. Hva skjer i Strømstad på skjærtorsdag... utover norsk grøftefyll da selvfølgelig ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 er det sant at strømstad blir stengt på skjærtorsdag i år?? hørte noe rykter om det.. Hva skjer i Strømstad på skjærtorsdag... utover norsk grøftefyll da selvfølgelig... råning i gatene.. gatene er stappfull av rånebiler hvert år... håper ikke det blir stengt.. har gledet meg siden i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg skammer meg over normenn i Strømstad på skjærtorsdag de siste åra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 råning i strømstad...igjen... spesielt å se at så mange som enda ikke er kjønnsmodne har fått lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hele sentrum blir stengt for biler ja. Det vil gå busser fra parkeringsplasser utenfor sentrum. for de som vil inn og shoppe, men råningen er det nok slutt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Hele sentrum blir stengt for biler ja. Det vil gå busser fra parkeringsplasser utenfor sentrum. for de som vil inn og shoppe, men råningen er det nok slutt på. råningen blir det ikke slutt på, den blir bare flyttet til utenfor sentrum.. og forflytter seg til Halden på kvelden.. det er to høytider for rånerene; skjærtorsdag og 16. mai i Halden. harry? JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Liten artikkel fra min kjære lokalblekke : http://sb.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 9428435043 "Svenskene orker ikke lenger fulle og bråkete nordmenns herjinger i Strömstad på skjærtorsdag. I år blir restriksjonene strengere enn noensinne, og byen blir bilfri." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 he he det er sinnsykt det der as. fatter ikke att dem gidder og drite seg slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 er det sant at strømstad blir stengt på skjærtorsdag i år?? hørte noe rykter om det.. rart... Jeg skammer meg over normenn i Strømstad på skjærtorsdag de siste åra . enig men råningen er det nok slutt på. hhe, det er på tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg var der for noen år siden, som TILSKUER, før politiet og myndighetene satt ned foten og kom med restriksjoner og jeg har bare en ting å si: "det er deilig å være norsk, i danmark" MEN fy faen så flaut det er å være norsk i strømstad på skjærtorsdag! maken til fjortis-oppførsel og grisekjøring skal du lete lenger etter! kjøre fort og burning gjennom gatene, kaste flasker fra bilen (på vegger, hus og fortau), og urinering på alle mulige plasser! say no more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 har aldri vært i strømstad skjærtorsdag, å det har jeg ikke akuratt tenkt meg noen gang heller.. hehe mange jeg kjenner har vært der, er hvist helt vilt.. hehe skjønner svenskene godt at de stenger gatene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå