NSS Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Helt ok den Men hvorfor i svarte har han ikke tatt bilde av fronten? Så styg front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 er nok sensurert av en eller annen sikkert.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 ser ut som volvo 940 baklykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Smaken er som baken.... uttrykket er nesten like vulgært som bilens styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Helt grei e34 det. Men har satt mange som er mye finere enn den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 stilig bil....men ikke det råeste jeg har sett nei... men fikk jo bare se baken:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Helt grei men jeg har aldri skjønt hvorfor folk skal ha bakfangere med netting i. Det ser ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Denne syns jeg faktisk var ganske pen, og jeg som liker diskre styla BMW'er . Er ikke dette en Lumma bakfanger da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Er ikke første bilen jeg ville kjøpt. Men det som var styggest på den var faktisk speilene. Så stor bil kler ikke M3 speil eller hva det er han har montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg syns bilen var pen men det skulle ha hvert gjort noe med eksoshalen og det skulle ha vert montert netting bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Denne syns jeg faktisk var ganske pen, og jeg som liker diskre styla BMW'er .Er ikke dette en Lumma bakfanger da . Ser ut som Seidl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Min dom: Fin bil med fine felger, ikke fin bakfanger og baklykter. Den støtter eg 100%... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Det ER Seidl flash M styling. Bak og skjørt var no det i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Helt ok den Men hvorfor i svarte har han ikke tatt bilde av fronten? Så styg front? her er fronten Ligger til salgs på autodb http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1042660 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Er ikke første bilen jeg ville kjøpt.Men det som var styggest på den var faktisk speilene. Så stor bil kler ikke M3 speil eller hva det er han har montert. Der er ihvertfall jeg uenig.. her er fronten Veel.. detta gjorde ikke sakene noe bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå