Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Nürnburgring-pakken er noe dritt når den skal erstattes! Koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Disse baklyktene er mye penere (hvis en skal ha crystal clear): Har lurt litt på de der, men er nødt til å se de på bil før jeg bestemmer meg. Du har ikke noe bilde eller? Nei, fant ikke noe på google heller. Men de dukker sikkert snart opp på noen. Syns de er finere enn de med blinklyset i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Nürnburgring-pakken er noe dritt når den skal erstattes! Koster skjorta Pakken er noe dritt?? Hmm, tror ikkje du vet helt ka den pakken inneholder. Men at EDC demperene er dyre skal eg vera heilt enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Les hva jeg skrev. "når den skal erstattes" Skrev ikke at selve pakken er noe dritt. Er temmelig slitte de pakkene som finnes idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 badlook lista syns jeg ikke var noe fin, ellers er jeg enig med ingard...kul bil! det e ikke no badlook list, det e sveist i (han har lagd det selv). å det er et 96 v8 panser som er tilpasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Synest bilen var kul eg.... Ville spart meg badlooken, og det kunne vært TO potter bak... Då hadde den vært grom. Håpe det ikkje er 518 han har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Det er en 525tdsa chippet 171disel hk børnet løs 285 dekk på tør asfalt uten problem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 jeg synes den bilen var drit kul!! den panserforlengeren gjorde bilen hissigere og tøffere, kanskje jeg skal style min bil slik i fremtiden.... ok skulle heller ha valgt en M5 bakfanger isteden for den på bilde da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå