jcvold Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 da jeg mista kortet mitt,fikk jeg tilsendt et nytt der det stod nederst at kontigent var betalt.bare send mail til de at du har mista det,så får du nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Håper et skikkelig medlemskort blir vurdert av styret.... Ja det håper for guds skyld jeg å. Makan til jalla opplegg. Er ikke FiatCCN heller da! Nei der ble jeg SKIKKELIG skuffa ihvertfall. Første året jeg er medlem... Hvis resten er like jalla som medlems kortet. så er det nok siste året å! Så så,det er helt vanlig med sånne medlemskort i andre klubber/lag/organisasjoner også. Det blir vel gjort sånn pga praktisk/økonimiske årsaker vil jeg tro. Og nei resten er ikke like "jalla" om du tror det,BMWCCN er en meget godt organisert og veldrevet klubb. Og om dere ikke liker medlemskortet så si i fra da vel,gi beskjed til styret.Det skjer ikke forandringer uten att folk engasjerer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Er det SÅ viktig hvordan medlemskortet ser ut? Omg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Utseende er nå en ting. Men at man faktisk får et medlemsKORT å ikke en papir lapp hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Har det noe å si da? Tar mindre plass i lommeboka på denne måten og hvor ofte viser du det egentlig frem.. Men siden bmwccn skal ha en nettbutikk i flash så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 ot: hvilke steder får vi rabatt for det kortet egentlig? jeg kjøpte dekk hos dekkmann,og jeg spurte om de hadde avtale med BMWCCN,det hadde han ikke ,men audi/VW klubben hadde avtale om 30%,så de prosenta fikk jeg,selv om jeg ikke var medlem.kansje folka i BMWCCN burde engasjert seg mer med å få på plass avtaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/service/index_rabattavtaler.htm Bare bmw forhandlere... dyreste stedet man kan finne på å kjøpe deler å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/service/index_rabattavtaler.htm Bare bmw forhandlere... dyreste stedet man kan finne på å kjøpe deler å da Sier litt om hvor mye deler du har handla.....BMW er ofte billigere enn alle andre...sjekk å se selv. Mekonomen er dyrere f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg tror GS er dyrere enn BMW forhandlere. Hvertfall på alu int. lister til coupe. men ellers så har jeg hørt her inne, at schmiedmann gir rabatt til BMW CCN medlemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Scmiedmann gir rabatt Stenshagen, Tronrud, Autozentrum osv gir rabatt. Mekonomen gir rabatt Pluss flere jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 ot: hvilke steder får vi rabatt for det kortet egentlig? jeg kjøpte dekk hos dekkmann,og jeg spurte om de hadde avtale med BMWCCN,det hadde han ikke ,men audi/VW klubben hadde avtale om 30%,så de prosenta fikk jeg,selv om jeg ikke var medlem.kansje folka i BMWCCN burde engasjert seg mer med å få på plass avtaler Dekkforhandlere gjelder ikke. Hvis man ikke har rabatt-avtale, så får man "inn-døra" rabatt. Er det noen som noensinne har betalt veiledende pris for dekk? Det sier jo litt når du faktisk fikk 30% rabatt selv om du ikke hadde rabattavtale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg hadde 30% på dekk via en bilklubb engang. Men det gøyale er at det som regel ble billigere å kjøpe dekk UTEN den rabatten pga de normale tilbudene var bedre. Mye vits da ja.. Synes rabattene til bmwccn er gode jeg, har spart mange tusen der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Det sier jo litt når du faktisk fikk 30% rabatt selv om du ikke hadde rabattavtale! Hehe.. og 30% er jo til og med en DÅRLIG rabatt på en dekksjappe, da standard rabatt pleier å ligge på 30-40%. Synes egentlig det burde være et lovforbud mot det der dekksjappene driver med, i likhet med det som har skjedd med mobilsalg nå (som er bra). Det er ihvertfall to her som har permanente "Kampanje NÅ"-skilter oppe, men allikevel henter prisene rett ut fra bøkene (med ferdig pålagt "rabatt"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe.. og 30% er jo til og med en DÅRLIG rabatt på en dekksjappe, da standard rabatt pleier å ligge på 30-40%. Synes egentlig det burde være et lovforbud mot det der dekksjappene driver med, i likhet med det som har skjedd med mobilsalg nå (som er bra). Det er ihvertfall to her som har permanente "Kampanje NÅ"-skilter oppe, men allikevel henter prisene rett ut fra bøkene (med ferdig pålagt "rabatt"). Det er vel faktisk et lovverk mot dette. For at man skal kunne si at en vare er på tilbud/salg/etc så må varen ha blitt solgt av et visst volum før kampanjen. Man kan ikke operere med veiledende priser som varen mer eller mindre aldri har blitt solgt til. Ligger vel noe på lovdata.no og forbrukerrådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå