jimc Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Har en endel vibrering i potta, som kommer helt foran fra potta som forplanter seg videre bak.. Var hos Egil stenshagen bil Lillestrøm på torsdag morgen og viste bilen. Bilen ble sett på av en mekaniker og de fant feilen, er en garantisak. Ser ut som om de VEGRER seg for at jeg skal benytte meg av nybilgarantien!! Siden bilen ikke er kjøpt inn av BMW selv. Bilen ble tatt inn i Norge i 2005 av en bilforhandler, var kun kjørt 4000km da. Har fortsatt over 1 år av nybilgaranti igjen! Kundeveilederen har jeg ringt 3 ganger UTEN at han var særlig behjelpelig, sier at han skal sjekke ut det med nybilgarantien og at de venter på noen papirer, og at det var andre i samme båt..(!!) Ser ut som om de prioriterer sine "lojale" kunder som har kjøpt bil av BMW forhandler bedre, og resten som dritt.. Noen synspunkter? Andre som har hatt problemer med nybilgarantien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Det er bare å slappe av. Med forbukerkjøpsloven/forbrukerrådet har en 5 års garanti på deler som er ment å vare lenger enn 2 år. Denne "garantien" gjelder fra produksjonsdato. Jeg har også dårlig erfaring med Stenshagen, spesielt Oslo butikken. sløve og talentløse selgere skal man lete lenge etter. Jeg har alltid brukt Autozentrum. Min garanti har gått ut, altså 1 års garanti fra Oslo Bilsenter. Var noe jeg skulle ha rettet på, og det gjorde Autozentrum, selv om garantien var utgått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Sykt men sant, dei prioriterer slik: 1. Kjøpt samme plass 2. Kjøpt ny i Norge 3. Import Passer på gamle enn å ta i mot nye.. BTW: Egil stenshagen har jo fått mye klager, og rykter nettopp pga behandling av kunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kjenner til reglementet, men det er bare så sinnsykt irriterende!! Har eid Mercedes i mange år, men aldri hørt et ord om at garantien skal "sjekkes" ut før den kan benyttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Kjøpsloven gjelder fra den datoen bilen ble solgt, ikkje produksjon-datoen. I dette tilfellet, den dagen den ble solgt fra forhandler i tyskland(rekne med det er fra tyskland). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hmm... Har bare positive ting å si om Bavaria Min er bruktimpotert og ikke kjøpt av bilforhandler. Hadde en klikkelyd i styresnekka, de skiftet den ut med engang selv om bilen var 3 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 er diverse sånnt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Det har ein del å sei på service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå