Gå til innhold

Irritert på Egil Stenshagen verksted.

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

Har en endel vibrering i potta, som kommer helt foran fra potta som forplanter seg videre bak.. Var hos Egil stenshagen bil Lillestrøm på torsdag morgen og viste bilen. Bilen ble sett på av en mekaniker og de fant feilen, er en garantisak. Ser ut som om de VEGRER seg for at jeg skal benytte meg av nybilgarantien!! Siden bilen ikke er kjøpt inn av BMW selv.

Bilen ble tatt inn i Norge i 2005 av en bilforhandler, var kun kjørt 4000km da. Har fortsatt over 1 år av nybilgaranti igjen!

Kundeveilederen har jeg ringt 3 ganger UTEN at han var særlig behjelpelig, sier at han skal sjekke ut det med nybilgarantien og at de venter på noen papirer, og at det var andre i samme båt..(!!)

Ser ut som om de prioriterer sine "lojale" kunder som har kjøpt bil av BMW forhandler bedre, og resten som dritt..

Noen synspunkter? Andre som har hatt problemer med nybilgarantien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slappe av. Med forbukerkjøpsloven/forbrukerrådet har en 5 års garanti på deler som er ment å vare lenger enn 2 år. Denne "garantien" gjelder fra produksjonsdato.

Jeg har også dårlig erfaring med Stenshagen, spesielt Oslo butikken. sløve og talentløse selgere skal man lete lenge etter.

Jeg har alltid brukt Autozentrum. Min garanti har gått ut, altså 1 års garanti fra Oslo Bilsenter. Var noe jeg skulle ha rettet på, og det gjorde Autozentrum, selv om garantien var utgått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt men sant, dei prioriterer slik:

1. Kjøpt samme plass

2. Kjøpt ny i Norge

3. Import

Passer på gamle enn å ta i mot nye.. :-?

BTW: Egil stenshagen har jo fått mye klager, og rykter nettopp pga behandling av kunder.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...