325i! Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Lurer på hva som er best og kjøpe for denne motoren skal gå bedre for en billig penge? må ikke koste skjorta.. Har allerede bestillt en kam.. Er det noen triks jeg kan gjør med motoren orginalt så den går bedre?
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Grenrør, effektanlegg, KN, chip og med kammen din så er du passert 200hk
325i! Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 Er ikke noe som går ann og stille på motoren orginalt i seg for og få den til å bli litt "kvikkere" da? har også 3,6 bars innsprut greier liggendes:)
325i! Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 vet ikke helt hva det heter.. slikt justerbart bensintrykk eller hva det nå heter.. merket med 3,6 eller noe.. Har ikke mye peiling på det der.. so correct me if iam wrong
325i! Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 Sikkert det du.. du har mer peiling en det der en meg Men er det noe jeg kan gjøre med motoren for og få den til og gå bedre orginalt? ved og stille på diverse ting og slikt?
Øyvind L. Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Grenrør, effektanlegg, KN, chip og med kammen din så er du passert 200hk Tror jeg ikke før jeg ser papirene ifra en uavhenging rulle. De motorene har ikke 172hk orginalt lenger etter 20år på veien.
Bmw323i Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Grenrør, effektanlegg, KN, chip og med kammen din så er du passert 200hk Tror jeg ikke før jeg ser papirene ifra en uavhenging rulle. De motorene har ikke 172hk orginalt lenger etter 20år på veien. stemmer nok det, men tror ikke en mister mer enn 3 - 5 hk. kanskje 165. men istedenfor innsprut ville jeg bygd om til forgassere, 2 eller 3 forgassere. det funker bedre på denne motoren. ang hk så tror jeg det er fullt mulig å få over 200 hk. var en her i distriktet som kjørte med trimmet b25 motor. (kjører fortsatt men har v8 under panseret nå) han hadde 3 feite forgassere. den motoren var det 270 hk i. må ha gått noe syyykt den bilen der. tror den veiet 950 kg eller noe slikt.
Øyvind L. Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Kan tenke meg -10/15hk er mere reelt på en M20 som er godt kjørt i 20 år. Bygge om til forgasser!!! Det tror jeg ikke noe på at kommer til og gå bedre en med elektronikk styring, men kan du bevise det så skal jeg tro deg. Forgasser er jo ifra steinalderen. Da bør man heller bygge om til 6 seperate gass spjeld. Et seriøst datasprut er bedre en forgasser...
325i! Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Skrevet Mars 26, 2006 Takker for alle svar Men tror jeg styrer unna forgasser her gutter.. Deler som kommer til og bli kjøpt og har : Kn-Filter,Kvasskam,3,6 bars bensintrykkregulator,effektanlegg Det skader vell ikke lmm på desse bilene vist du setter på kn-filter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå