Gå til innhold

Min BMW + bryllupsbil = sant

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle parkere bilen i dag kom det en kar som omtrent er naboen min i blokka der jeg bor og spørte om det var mulighet for at han og dama kunne låne bilen min som bryllupsbil i mai :D:D må si jeg følte meg nokså beæret 8) tror det var 27 mai bryllupet skulle stå, og jeg kommer selvfølgelig tilbake med bilder av BMWen som bryllupsbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forlover i bryllupet til en kompis i helga jeg også, og da var det en selvfølge at de måtte kjøre Bmw på den store dagen, siden jeg skulle skaffe bil.

E39 535 er hvertfall ypperlig for formålet. Spesielt nå i mars, da cab blir litt småkaldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forlover i bryllupet til en kompis i helga jeg også, og da var det en selvfølge at de måtte kjøre Bmw på den store dagen, siden jeg skulle skaffe bil.

E39 535 er hvertfall ypperlig for formålet. Spesielt nå i mars, da cab blir litt småkaldt :)

Jeg var for tre år siden forlover for en venn og det var absolut en hyggelig opplevelse... hadde det bare ikke vært for at det var ulidelig varmt i Oslo i Juli måned og min 1997 E36 323i var uten klimaanlegg. 30 + varmegrader og sittende stivpyntet i smoking i kø... i en bakerovn av en E36 er ikke en god kombinasjon for å si det forsiktig. Jeg skal aldri mer ha en bil uten klimaanlegg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for tre år siden forlover for en venn og det var absolut en hyggelig opplevelse... hadde det bare ikke vært for at det var ulidelig varmt i Oslo i Juli måned og min 1997 E36 323i var uten klimaanlegg. 30 + varmegrader og sittende stivpyntet i smoking i kø... i en bakerovn av en E36 er ikke en god kombinasjon for å si det forsiktig. Jeg skal aldri mer ha en bil uten klimaanlegg... :roll:

Hehe, nei å sitte i baksetet på en e36, stivpynta i 30+ kan ikke være noe særlig nei! Jeg hadde garantert fått panikk og åndenød på samme tid!

Klima er en nødvendighet når tempen nærmer seg 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...