steffen_sandnes Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Da jeg skulle parkere bilen i dag kom det en kar som omtrent er naboen min i blokka der jeg bor og spørte om det var mulighet for at han og dama kunne låne bilen min som bryllupsbil i mai må si jeg følte meg nokså beæret tror det var 27 mai bryllupet skulle stå, og jeg kommer selvfølgelig tilbake med bilder av BMWen som bryllupsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 haha.. det var morsomt... håper det blir fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Stilig! En av de bedre bryllupsbilene dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 jepp må si jeg gleder meg!! skal nok spandere bilen på en SKIKKELIG oppshining, bilen skal glinse så den aldri har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe..bare i sandnes sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Heftig Får vel nesten gratulere deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Det er ganske tøft ja. Har du noen bilder av bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 det skal kansje eg og i mai, med e39`en skal kjøre og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Var forlover i bryllupet til en kompis i helga jeg også, og da var det en selvfølge at de måtte kjøre Bmw på den store dagen, siden jeg skulle skaffe bil. E39 535 er hvertfall ypperlig for formålet. Spesielt nå i mars, da cab blir litt småkaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe..bare i sandnes sånt skjer nei, det skjer i østfold også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Var forlover i bryllupet til en kompis i helga jeg også, og da var det en selvfølge at de måtte kjøre Bmw på den store dagen, siden jeg skulle skaffe bil.E39 535 er hvertfall ypperlig for formålet. Spesielt nå i mars, da cab blir litt småkaldt Jeg var for tre år siden forlover for en venn og det var absolut en hyggelig opplevelse... hadde det bare ikke vært for at det var ulidelig varmt i Oslo i Juli måned og min 1997 E36 323i var uten klimaanlegg. 30 + varmegrader og sittende stivpyntet i smoking i kø... i en bakerovn av en E36 er ikke en god kombinasjon for å si det forsiktig. Jeg skal aldri mer ha en bil uten klimaanlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg var for tre år siden forlover for en venn og det var absolut en hyggelig opplevelse... hadde det bare ikke vært for at det var ulidelig varmt i Oslo i Juli måned og min 1997 E36 323i var uten klimaanlegg. 30 + varmegrader og sittende stivpyntet i smoking i kø... i en bakerovn av en E36 er ikke en god kombinasjon for å si det forsiktig. Jeg skal aldri mer ha en bil uten klimaanlegg... Hehe, nei å sitte i baksetet på en e36, stivpynta i 30+ kan ikke være noe særlig nei! Jeg hadde garantert fått panikk og åndenød på samme tid! Klima er en nødvendighet når tempen nærmer seg 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 så et par brudebilder i fjor sommer, de hadde e-46 M3. ganske kult det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 så et par brudebilder i fjor sommer, de hadde e-46 M3. ganske kult det da Det hadde vært tøft, å kjøre i en M bil fra vielsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det er ganske tøft ja. Har du noen bilder av bilen nå? Ganske mørkt bilde men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå