Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg kjører min e46 320IC så hører jeg av og til dunkelyder fra under bilen.disse øker når underlaget blir ujevnt,og er borte på helt fin asfalt.

kan det være foringene? bilen har gått 62.000km

Skrevet

jeg har samme problem på min E36, men det kommer bare fra høyre side.. har sjekket foringene og de så fine ut.. men kan være jeg ikke sjekket grundig nok:P

Skrevet
jeg har samme problem på min E36, men det kommer bare fra høyre side.. har sjekket foringene og de så fine ut.. men kan være jeg ikke sjekket grundig nok:P

Har noelunde samme dunkingen på høyre side på min E34 også, men tror det er eksos anlegget som dunker oppi, det mangler ett gummi oppheng under ser jeg, den forrige eieren har visst erstattet det med strips.

Skrevet

Har noelunde samme dunkingen på høyre side på min E34 også, men tror det er eksos anlegget som dunker oppi, det mangler ett gummi oppheng under ser jeg, den forrige eieren har visst erstattet det med strips.

hmms..er en typisk eksosanlegg lyd jeg har da.. men bakpotten er på venstre side.. resten er vell på midten.. kan dette da forårsake dunkelyder på høyre side? høres tvilsomt ut..

Skrevet

hmms..er en typisk eksosanlegg lyd jeg har da.. men bakpotten er på venstre side.. resten er vell på midten.. kan dette da forårsake dunkelyder på høyre side? høres tvilsomt ut..

All lyd kan forplante seg.

Skrevet

jeg vet knapt nok hva en foring er,så jeg får nok la en bilkyndig se på det.har en kompis som er mekanikerlærling hos BMW i bergen

Skrevet
Stabstag eller foringer.. Sikker på at det ikke er tårnlageret?

kan du forklare litt mer om stabstag og tårnlager?:) hvor ligger det osv? illustrasjonsbilde jatakk:)

Skrevet

har du noen løse cd kovere i hanskerommet kan det også lure deg litt, på min E36 har jeg også mest klonke lyd på høyre side, noe av lyden fikk jeg vekk med å stramme over alle skruene til dekselet under hanskeommet, der vor fot luften kommer ut.

Mye av min klonke lyd kommer også av dårlige fornger såklart.

• 2 weeks later...
Skrevet
var på kontroll hos BMW,og de mente dat var kulene på Stabstag-linken som var gåen

samme hos meg, støttestag for stabstag.

Skrevet
åssen er det å bytte det selv? vanskelig,eller ok?

tar vel ca 5 minutter å skifte, hvis du har jekket opp bilen og kommer til,

Staget har en kule i hver ende som er skrudd fast med en 10mm mutter mener jeg, verktøy du trenger er 2 13mm fastnøkler tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...