Ron Jeremy Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Jævlig kult dette, har lest alle sidene og sett hvordan prosjektet har "kommet sammen". Imponert over finish og utseendet på denne, wow! Mimrer tilbake til min første BMW og E30 325, kanskje den BMW med best lyd!?!
stian329 Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Etter litt kuking med bensin/tenning i går kveld og i kveld så maler motoren nå som en fornøyd katt Tenninga var nesten 50 grader så det hjalp jo litt å sette den til 9-10grader Nå får vi kjøre den inn noen mil og så begynne å øke trykket oppover, den får ikke akkurat for lite bensin med 315cc dyser for øyeblikket men vi får klø det til på en måte Lyden er upåklagelig, kan ikke skilles fra en 2,5 eller 2,7 i hvertfall. 3" eksos hele veien med ei svær potte bakerst (som godt kan gå i søpla for min del, det er jo plass til et helt kneippbrød i endestussen ). Slik har den blitt pr. i kveld
ehrnst Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Blei drit strøkent dette her. Synd min ikke blir sånn. Hvor kjøpte du forresten T-stykke du har på oljetrykkskontakta?
propan Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Jeg tipper det ble laget,ser meget bra ut må jeg si!
325ti Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 fett prosjekt=) et usedvanli vakkert mottor rom=) stå på videre=) skal bli spennende og se live.
stian329 Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Sjekk den fæle potta, jeg syns vi skal ha en avstemning her slik at vi kan få overtalt Stian til å bytte den ut med noe mer smakfullt
stian329 Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Ang oljetrykk/tilførsel så pleier jeg å kjøpe en lang bolt med rikitige gjenger, kappe av hodet og sette den i dreiebenken for å lage et 5-6mm hull tvers gjennom. Så lager man seg ei blokk med diverse uttak som sveises fast i andre enden av bolten. Da har man hur många uttak som helst. Bolten festes i blokka med kontramutter. Bruk Loctite/gjengetape Lurer på om jeg skal lage en del av dem, kan virke som det er interesse for det? Alt bolt-on selvfølgelig.
BMW_Racing Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Stemme for å bytta potta ja !! Den pottå passer på en japse bil. Men jeg må si Stian.. Jeg syns bilen var "LITT" Høy forand, Kunne godt senkan et par cm. Nei, Men bilen ser bra ut den. Men Faen eg ska LE når du blir stoppt am polti. Det blir GØY. . . Men du får fikksa ein front og bak fanger, Så blir det bra !!
ehrnst Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Ang oljetrykk/tilførsel så pleier jeg å kjøpe en lang bolt med rikitige gjenger, kappe av hodet og sette den i dreiebenken for å lage et 5-6mm hull tvers gjennom. Så lager man seg ei blokk med diverse uttak som sveises fast i andre enden av bolten. Da har man hur många uttak som helst. Bolten festes i blokka med kontramutter. Bruk Loctite/gjengetape Lurer på om jeg skal lage en del av dem, kan virke som det er interesse for det? Alt bolt-on selvfølgelig. Det kan du tjene penger på, kjøper jeg;) TESS har jo egentlig ingenting, hehe... ikke her jeg bor hvertfall. Makan. cossie eksos påbmw, nei få to skrå rør ut
Stianbim Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Stian !! Du bare klappe igjen! Vi får se,men jeg har lenge tenkt på å skitfe potte til noe mer nøytralt og noe mer "BMW" som f.eks en twin.Må nok også på med en ekstra lyddemper.Godlyd var det uten tvil,men det ble litt i det meste laget for vanlig kjøring på norske veier Ellers funker alt bra.Blir morsomt når jeg har kjørt den inn og får litt mer trykk
e30 tic Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Sjekk den fæle potta, jeg syns vi skal ha en avstemning her slik at vi kan få overtalt Stian til å bytte den ut med noe mer smakfullt eg synest faktisk den ligner på cossie vingebil sin orginale eg..bare hakket større, har sånn velkjent "bøy" i enden. men brommet greitt gjorde den kommer til å bli en meget tøff bil dette! mye strøknere enn min får håpe min går bedre da
Hassa Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Det her så veldig bra ut! Har sett gjennom alle sidene nå, fordi jeg går mot turbo konvertering selv. Leser mest mulig for å få mest mulig info før jeg setter igang.
Stianbim Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Da kom endelig felgene,etter mye venting................... Har kun tatt nesten 3 mnd.Ikke verst det når du får beskjed om 3-4 uker hehe Den blir en liten tanke høyere framme og litt lavere bak når coilovers kommer på Så er det kun fangere som mangler,og så blir det burning
BMW_Racing Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Satan stian. Fine de felgene!! Kos ligge det an me støtfanger bak ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå