|Andreas| Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Syns ikke bilen var så ille jeg. Prisen derimot er ille. Altfor dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 syns den var fet jeg men prisen var vel litt FOR MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Synes det er artig at noe arbeider så mye med bilen.. Og det var jo ikke STYGG! Ikke helt min smak, litt for mange fiskeassosiasjoner ute å går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Bilen var litt kul då, men det var ikkje prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Latterlig pris ja. Bakfangeren er altfor lav og brei. Resten var ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 pen utstillingsbil,men høy pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Sykt fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Fet bil, bortsett fra bakfangeren, den likte jeg ikke i det hele tatt. Prisen er jo helt meningsløs.. Altfor høy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 enig at det er for dyrt jeg.. men er jo felger for 20 lapper der, å det body kittet koster jo en del.. en pris på 170 lapper, syns jeg ikke hadde vært for dyrt.. man kan jo ikke selge en slik bil for ikke noe.. er jo strøkent alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Tøff bil...Mye verre de automote bilene...men er vel photoshop på noen av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Stygg bakfanger ja, men ellers var ikke den det verste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå