Pauls1 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 slenger ut noen bilder av 328`n jeg hentet i går -95 328ia individual. 127.000km, fullt sørvishefte. sort skinn. kjørekomputer. el vindu. ac. varme i setene. 2x airbag. er superfornøyd med bilen så langt eneste feilen jeg har funnet så langt er noen små rustbobler på den ene skjermkanten bak ellers helt rustfri og meget fin i lakken. innvendig er den 99% strøken. bilen har vært eid av en godt voksen bmw entusiast de 9 siste årene og alt som er gjort på bilen er gjort på verksted. planer med bilen : -bytte alle lyktene.-moderat senking.-m-styling.-18" hjul ellers kommer jeg ikke på mere i farten. var umulig å få frem den fine fargen på bilder ja, jeg skal vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Så ut som et godt utgangspunkt det der Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det var EN skitten motor Men gratulerer så mye! Flott utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 pen bil ja! synd fargen kommer så dårlg fram! en av dem finere e36 jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer med ny BMW . Så absolutt ut som et godt utgangspunkt dette ja, og den hadde gått lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Grattis med nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 grattis med ny bil! 328i er jo en flott bil! kan jeg spørre hvor mye du måtte gi for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Grattis, den var fin men trenger en vask utvendig ja! Det går på snusn ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 107k kosta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 skulle egentlig vaske den i dag men var så kaldt ute at jeg orket ikke måtte ut med 107k ja. noe jeg syns var en akseptabel pris. selgern skulle ha 115 egentlig men jeg fikk prutet den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Ingen flere planer? ESS kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer med ny bil. Høres ut som fornuftige planer du har. Nå blir det vel rallkjøring på Mo framover Skal du på vårtreffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 107k kosta den Va ikke det grådig billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ingen flere planer? ESS kompressor? vell, har ikke rukket å planlegge så mye enda.. trenger ikke noe kompressor jeg, 328`n går jo som en Formel 1 for meg som er vant til å kjøre en 115hk diesel så har ikke behov for mere power akkurat nå, mulig det kommer med tiden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer med ny bil. Høres ut som fornuftige planer du har. Nå blir det vel rallkjøring på Mo framover Skal du på vårtreffet? takk takk. skal nok på vår treffet ja, men tviler på at jeg tar med 328`n. rekker ikke å gjøre så mye med den til da.pga. jeg er en smule blakk for tiden etter at jeg greide å bulke en volvo xc 70 etter en drosje-kø krangel har så langt kostet meg 8k i bot så kommer erstatning i tillegg. men får vel som fortjent. sure penger som jeg skulle bruke på 328`n egentlig så planene blir litt forsinket.. kjipt å komme på vårtreffet med orginal bil, så det blir nok en lufte tur på e34`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå