Gå til innhold

ny bilen min

Share

Anbefalte innlegg

slenger ut noen bilder av 328`n jeg hentet i går :D

-95 328ia individual.

127.000km, fullt sørvishefte. sort skinn. kjørekomputer. el vindu. ac. varme i setene. 2x airbag.

er superfornøyd med bilen så langt :D eneste feilen jeg har funnet så langt er noen små rustbobler på den ene skjermkanten bak ellers helt rustfri og meget fin i lakken. innvendig er den 99% strøken.

bilen har vært eid av en godt voksen bmw entusiast de 9 siste årene og alt som er gjort på bilen er gjort på verksted.

planer med bilen :

-bytte alle lyktene.-moderat senking.-m-styling.-18" hjul ellers kommer jeg ikke på mere i farten.

var umulig å få frem den fine fargen på bilder :? ja, jeg skal vaske bilen :wink:

HPIM0764.jpg

HPIM0762.jpg

HPIM0752.jpg

HPIM0750.jpg

HPIM0760.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere planer? ESS kompressor?

vell, har ikke rukket å planlegge så mye enda.. trenger ikke noe kompressor jeg, 328`n går jo som en Formel 1 for meg som er vant til å kjøre en 115hk diesel :lol: så har ikke behov for mere power akkurat nå, mulig det kommer med tiden :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Høres ut som fornuftige planer du har. Nå blir det vel rallkjøring på Mo framover :D

Skal du på vårtreffet?

takk takk. skal nok på vår treffet ja, men tviler på at jeg tar med 328`n. rekker ikke å gjøre så mye med den til da.pga. jeg er en smule blakk for tiden etter at jeg greide å bulke en volvo xc 70 etter en drosje-kø krangel :oops: har så langt kostet meg 8k i bot så kommer erstatning i tillegg. men får vel som fortjent. sure penger som jeg skulle bruke på 328`n egentlig :cry: så planene blir litt forsinket..

kjipt å komme på vårtreffet med orginal bil, så det blir nok en lufte tur på e34`n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...