Dan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Uffda, Pauls1 Uheldig du er da, eller bare litt hissig kanskje Har også tenkt meg på vårtreffet, men avhenger av om snøen finner ben å gå på. Kjører ikke til treff på vinterdekk. Bilen blir vel høvelig ferdig også, men den er jo ikke så voldsomt modifisert i forhold til originalt. Drar heller på treff for å se andre fine biler i stedet for å vise fram min. Den ser jeg jo hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Pen bil det der! Og enda penere med planene i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulere med nydeli bil var det nå vi skulle bytte? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulere med nydeli bil var det nå vi skulle bytte? hehe.. fått deg bil? hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 har kjøpt meg en e34 520 ja, står i tr.heim til andrè. var endel som måtte gjøres for å få den euok så nå er det bare å spare penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 tøft,blir nesten et lite bmw miliø hær snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe.. ja, begynner å bli mange bmw`er på lille nesna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe.. ja, begynner å bli mange bmw`er på lille nesna nå har du ikke noen kompiser som kan kjøpe e34`n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 skulle gjærne kjøpt den selv, men har jo bil nå da.. veit ikke om så mange andre som har lyst på diesel bil, men kan gi lyd hvis jeg får vite om noen som er itressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Grattis med ny bil Hørtes ut som et godt kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer med 328, fine de! Men jeg ville heller kjøpt coupe og med manuell gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå