Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basskasse????

Hehe, er ikke reservehjul der bak en gang..... Kunne kanskje ha senka litt mer foran og litt mindre bak hvis det skulle sett bedre ut....

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde 50-20 på min e36, helt perfekt, var faktisk jævlig gode fjærer til 998kr fra eiker motorshop, billig,ser bra ut og føles helt ok til den prisen :D trur det var av merket B+G fjærer..

Skrevet

50/30 hørtes perfekt ut,noe for meg vil jeg tro.

Men det blir nok vanskelig å finne,vil ikke ha justerbare siden jeg ikke har noe peil på justering.

Billig sett på deg ropa!

Jeg tenker å bytte demp også,så dem får jobbe i riktig område.

Hvis magnus1982 ikke har basskasse el res.hjul...,da vil den nok "bånne" bak...

Skrevet

Det var merkelig,men har mistanke om at tall er tall, samme om watt og bilstereo...

Tallene 50/30 frister,men kansje lav den da-men mer komfort enn 60/40 kansje?

Skrevet

Tviler du vil merke noen forskjell. Finn et sett du liker høyden på (men husk at du skal bruke bilen også :wink:) og kjøp det. At endel komfort forsvinner når du senker såpass må du regne med.

Skrevet

Jeg har 50/30 fra Vogt (har desverre ikke noen gode bilder). Synes det er pent, men ville nok gått for 40/15 som Hagenisse har....

Skrevet

Har kjørt mange senkede biler før.stort sett 40mm,E30,prelude og civic++. har gått greit det,er bare superkresen nå.

Blir nok Bilstein B10...

Skrevet

Trur du bør satse på 50-20/50-30 slipper du å knuse bilen :lol:

da kan du i det minste kjøre normalt. E36 er jo lav bak fra før av, så det er mer en nok 20/30mm bak, men det er jo smak og behag :wink:

Skrevet
40/40 jamex... to tusen kroner... funker godt...

dsc004819dv.jpg

Og det er alt man trenger å kjøpe? Gs bildeler har jo senkesett til 1500,-.. Er det noe å satse på.. Må jo også finne en mekaniker til å sette på greia. Sliter det på bilen mye, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...