Arnefles Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 sindre21: Ca.pris for felgene,PM meg gjerne... Men skal helst ha blank kant,egentlig ganske viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 .. problemet med bilstein dempere er at de ikke er holdbare byttet to sett på to år jeg pga av lekkasjer må være nøye med spyling av mansjetter... .. Trodde Bilstein var veldig holdbare jeg men.. lang er garantien på de? Hva mener du med å være nøye med å spyle av mansjetter? Skal man la være å spyle de eller skal de spyles? Er problemet at dritten kommer innunder mansjettene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 sindre21: Ca.pris for felgene,PM meg gjerne...Men skal helst ha blank kant,egentlig ganske viktig... hvis du skal ha med kant har jeg de momo felgene på første bilde men de er ikke så fine er to nye dekk og to utslitte.oz hjula er det ikke kant på desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 50/30 hørtes perfekt ut,noe for meg vil jeg tro.Men det blir nok vanskelig å finne,vil ikke ha justerbare siden jeg ikke har noe peil på justering. Billig sett på deg ropa! Jeg tenker å bytte demp også,så dem får jobbe i riktig område. Hvis magnus1982 ikke har basskasse el res.hjul...,da vil den nok "bånne" bak... Neida... Helt problemfritt.... men har litt mer plass enn originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Må ha strøkent når jeg skal kjøpe. Merkelig hvis demperne fra bilstein trenger å passes på...-du har nok hatt uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 ja du må være nøye med å spyle di rene ja. d skjedde med 2 sett dempere. og d var bare 1års garanti og/el antall km de skulle vare sa de. trodde jeg bare var uheldig og kjøpte ett sett til jeg. skal prøve å legge ut bilder av bilen så fort jeg skjønner va jeg gjør feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Merkelig,burde tåle såpass... Hva het settet du kjøpte? Venter på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 får ikke til noe bedre enn dette jeg får håpe det virker. husker ikke helt va demperne heter men bilstein sport kanskje. har solgt bilen for lenge siden så jeg husker ikke helt men tror det kosta ca 7 000.- totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Litt lte bilde,men får et visst inntrykk. Ser bra ut det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Noen som har prøvd senkefjørene, 50/30, de selger hos http://www.gundersen-sportscar.com. Cobra eller noe slikt... http://www.gundersen-sportscar.com/SPRI ... tliste.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Også intr. i å høre litt om disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som har flere bilder/eks. på senking her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Noen som har prøvd senkefjørene, 50/30, de selger hos http://www.gundersen-sportscar.com. Cobra eller noe slikt...http://www.gundersen-sportscar.com/SPRI ... tliste.pdf Ingen som kjører eller har kjørt med 50/30 senk, evt. Cobra fjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayman85 Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 jeg kjører med 50/30 cobra fjærer.. funker greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Har du bilder rayman85? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå