Joe Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 be kompisen din betale ellers tar du dama. Ellers kan du kline med dama og bare drite i kompisen.
Lien Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Ville nok også bedt kompisen betale for seg eller rett og slett fikse det så det ble bra..
TronniE46 Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Jeg har prata med han nå så han står hvertfall for det han har gjort. Så det er jo kjipt for oss begge, at han betaler og jeg må bruke tid på dette her. Bulkene er ikke store og ikke dype, og heller ikke i nærheten av noen kant. Er dere 100% sikker på at det går å fikse med sugekopp?? Noen som har gjort det og fått bra resultat?
TronniE46 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 Noen som har noen tips om hvor jeg burde dra for å få fiksa panseret? Må være i Oslo. Trenger også lakkeringsjobb på bakfanger.
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Jaja, Da har jeg vært innom bilskade-sjappa og de sier at det ikke lønner seg å rette ut, men å kjøpe nytt panser og lakkere det istedet. ca 10 000kr kommer det på. Skal lakkere ny bakfanger og org.vinge samtidig så det blir lavere startpris da.
IS BEEMER Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Jaja, Da har jeg vært innom bilskade-sjappa og de sier at det ikke lønner seg å rette ut, men å kjøpe nytt panser og lakkere det istedet. ca 10 000kr kommer det på. Skal lakkere ny bakfanger og org.vinge samtidig så det blir lavere startpris da. Hvor mye veide den dama he he Går det an?? tror jeg hadde tatt turen innom et annet karroseriverksted og sjekka nærmere
Kjell Rune Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 he he. jeg lakka bagasjelokket mitt og sveiset noen hull til vingen og div slikt og betalte 1200 så der tror jeg du har blitt litt lurt i grunn.
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Jaja, Jeg har ikke peiling så de gutta så vel: SUCKER på lang avstand
Kjell Rune Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 he he. er vel smart og høre flere plasser ja. lønner seg jo og kjøre til molde for den prisen der he he.
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Hmm, den dama må være voksen ja, hadde allikvel vurdert litt straff for henne og for kompisen din, det er han som burde sjekke ut og fikse den bulken, siden han har innrømmet det. Jeg hadde bare levert bilen til han, tatt hans og sagt fiks det og fiks det nå!!!
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Han er student, har ikke bil eller penger. Så det er litt kjipt sant. Men jeg får høre litt rundt. Og hun dama er ikke så svær. Heller han som er kraftkar tenker jeg. Han må ha liggi på hu eller no tror jeg
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Han er student, har ikke bil eller penger. Så det er litt kjipt sant.Men jeg får høre litt rundt. Og hun dama er ikke så svær. Heller han som er kraftkar tenker jeg. Han må ha liggi på hu eller no tror jeg Fort gjort, men faen oppå en E46 - din E46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå