Gå til innhold

En kjærring satt seg på panseret, BULK!!! Noen tips?

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har prata med han nå så han står hvertfall for det han har gjort. Så det er jo kjipt for oss begge, at han betaler og jeg må bruke tid på dette her.

Bulkene er ikke store og ikke dype, og heller ikke i nærheten av noen kant. Er dere 100% sikker på at det går å fikse med sugekopp??

Noen som har gjort det og fått bra resultat?

Skrevet

Jaja, Da har jeg vært innom bilskade-sjappa og de sier at det ikke lønner seg å rette ut, men å kjøpe nytt panser og lakkere det istedet. ca 10 000kr kommer det på. Skal lakkere ny bakfanger og org.vinge samtidig så det blir lavere startpris da.

Skrevet
Jaja, Da har jeg vært innom bilskade-sjappa og de sier at det ikke lønner seg å rette ut, men å kjøpe nytt panser og lakkere det istedet. ca 10 000kr kommer det på. Skal lakkere ny bakfanger og org.vinge samtidig så det blir lavere startpris da.

Hvor mye veide den dama :?: he he :lol:

Går det an?? tror jeg hadde tatt turen innom et annet karroseriverksted og sjekka nærmere :shock:

Skrevet

he he. jeg lakka bagasjelokket mitt og sveiset noen hull til vingen og div slikt og betalte 1200 så der tror jeg du har blitt litt lurt i grunn. :)

Skrevet

Hmm, den dama må være voksen ja, hadde allikvel vurdert litt straff for henne :kose:

og for kompisen din, det er han som burde sjekke ut og fikse den bulken, siden han har innrømmet det.

Jeg hadde bare levert bilen til han, tatt hans og sagt fiks det og fiks det nå!!!

8)

Skrevet

Han er student, har ikke bil eller penger. Så det er litt kjipt sant.

Men jeg får høre litt rundt. Og hun dama er ikke så svær. Heller han som er kraftkar tenker jeg. Han må ha liggi på hu eller no tror jeg

Skrevet
Han er student, har ikke bil eller penger. Så det er litt kjipt sant.

Men jeg får høre litt rundt. Og hun dama er ikke så svær. Heller han som er kraftkar tenker jeg. Han må ha liggi på hu eller no tror jeg

:drink:

Fort gjort, men faen oppå en E46 - din E46 :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...