Gå til innhold

Hvilke meguiars produkter?

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet det er Poleringstråd som blir diskutert nå men det virket som den har sporet helt av med om teflon er bra eller ikke.

Hvilke meguiars produkter anbefaler dere? har tenkt å bruke "amatør" serien til meguiars altså ikke det de profesjonelle bruker, http://panvulk.meguiars.no/ inne på denne siden her er det jo en jungel av lakkrens og poleringsprodukter, hva er det beste? PS. polerer for hånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på denne 3 stegs serien sjøl men om denne "Gold Class Liquid Wax" står det : Den beste poleringsvoksen som du kan få tak i. Forbedrer dybden i lakken, får frem glansen og skaper en flar og blank overflate.

Hadde det kanskje vært en ide å bytte ut steg 2 (Deep Crystal Polish) med Gold Class Liquid Wax? og eventuelt droppet steg nr 3 ?

Polering og lakkrens er vanskelig gitt hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom :roll:

Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom :roll:

Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene.

Det er en av de tingene de tilbyr, altså polering til 600.-

Men som sagt, det er nok ikke en veldig grundig greie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sorry, hadde ikke sett det jeg. Polering til kr. 600,- hmmm. Nissan Micra eller BMW 745i det da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sorry, hadde ikke sett det jeg. Polering til kr. 600,- hmmm. Nissan Micra eller BMW 745i det da? ;)

Ingen av delene, men en 06 model E90, se under her...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...