steffen_sandnes Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Ja jeg vet det er Poleringstråd som blir diskutert nå men det virket som den har sporet helt av med om teflon er bra eller ikke. Hvilke meguiars produkter anbefaler dere? har tenkt å bruke "amatør" serien til meguiars altså ikke det de profesjonelle bruker, http://panvulk.meguiars.no/ inne på denne siden her er det jo en jungel av lakkrens og poleringsprodukter, hva er det beste? PS. polerer for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 jeg har kjøpt Meguiars quick wax... denne fungerer bra til å polere raskt og enkelt etter at jeg har vasket bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som har erfaring med "Gold Class Liquid Wax" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Sporet av et sted jeg også, Steffen. TP ga meg et tips på PM, som jeg nå har bestilt. 3 stegs Deep Crystal-serien. Blir sikkert bra nok til å kjøre til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har sett litt på denne 3 stegs serien sjøl men om denne "Gold Class Liquid Wax" står det : Den beste poleringsvoksen som du kan få tak i. Forbedrer dybden i lakken, får frem glansen og skaper en flar og blank overflate. Hadde det kanskje vært en ide å bytte ut steg 2 (Deep Crystal Polish) med Gold Class Liquid Wax? og eventuelt droppet steg nr 3 ? Polering og lakkrens er vanskelig gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 bruker meguairs sin produketer selv funker bra se om du får tak i nxt fra meguairs.vi fikk den fra staten da blir det blankt de produktene som de selger på siden du viste til funker helt fint til det dere skal bruke det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 sindre21: nxt? hva er det? og hva syns du om den kombinasjonen jeg foreslo i mitt forrige innlegg? altså å bytte ut steg nr 2 og evt. droppe steg 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Noen som har erfaring med "Gold Class Liquid Wax" ? Jeg bruker den voksen og er veldig godt fornøyd. Forsegler etterpå med Lahega hardvox. Denne kombinasjonen anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene. Det er en av de tingene de tilbyr, altså polering til 600.- Men som sagt, det er nok ikke en veldig grundig greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene. Det er en av de tingene de tilbyr, altså polering til 600.- Men som sagt, det er nok ikke en veldig grundig greie Å, sorry, hadde ikke sett det jeg. Polering til kr. 600,- hmmm. Nissan Micra eller BMW 745i det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene. Det er en av de tingene de tilbyr, altså polering til 600.- Men som sagt, det er nok ikke en veldig grundig greie Å, sorry, hadde ikke sett det jeg. Polering til kr. 600,- hmmm. Nissan Micra eller BMW 745i det da? Ingen av delene, men en 06 model E90, se under her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Noen som har erfaring med "Gold Class Liquid Wax" ? Jeg er også fornøyd med denne, å på jobb, så bruker vi bare meguiars. Ta turen innom Billakk og verktøy (på toppen av lurahammeren) de forhandler meguiars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå