///Magnus Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe, må være litt av en downhillsykkel om den skal finansiere de felgene der... Ja, de skaffer fjærene også. De kunne iogforseg skaffe hvilke som helst fjærer, men han anbefalte disse. Hadde egentlig tenkt å kjøpe noen H&R-fjærer selv, for så å la dem montere, men droppet det da H&R-fjærene til Coupé kun senket 10 bak. Mulig de handler fjærer av han her. Ligger vel like ved. http://www.gundersen-sportscar.com/ Har lyst til å kjøpe felger der. Snakket om det i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19352&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Takk for tipset. Kanskje stikke innom der da. Høre på "pakkepris" på felg og senk. Søker masse etter felger om dagen, men kommer stadig tilbake til BBS CH. Eneste er at jeg tror det hadde passet bra med felg med kromkant til sølvlistene rundt vinduene. Blir en slags helhet. iForge felgenekommer på 28800 NOK da. Ikke langt unna ditt tilbud på BBS'ene... Men BBS CH kan jo aldri bli helt feil... Har du forresten bilder av resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Var på Autotuning i Råde nå. Én ting er jo at sikkelet henger nedpå haka når en kommer til kassa innerst i lokalet pga alle de strøkene porschene de har der, en annen ting er at de faktisk var overraskende billige på felger. BBS 19" 8,5 med 235 Hankock(?) rundt hele. = 17-17500,- 40-30 senking (Cobra fjører) = 1795. montering = ca 1500,- Og skulle jeg handle alt og montere der skulle jeg få rabatt. Var egentlig såpass billig at jeg i ettertid lurer på om prisen var uten moms... Da er det bare å selge unna noen ting her for å finansiere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Ja, er mye pent å se på der. Pluss at de skaffer akkurat det du vil ha. Jeg kjøpte bilen min der, så har snakket endel med dem. Er mange rå biler som er formidlet der i gården... Det felgtilbudet der var jo ikke gæli. Var det BBS CH? Om du får den prisen på montering, blir jeg overrasket. Jeg må betale 3750. Er jo noen timers jobb. Min pris var vel og merke inkludert hjulstillingskontroll. Jeg byttet interiørlistene mine der også forresten. Fra planker til børstet alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det var BBS CH ja. Han var ikke helt sikker på monteringsprisen, men han trodde ikke det tok alt for lang tid. De skulle bytte på en coupe til helga (justerbart) så han fikk sjekket det da. Han skulle også ha BBS CH 19", men 9,5 med 265 bak. Skulle jo spurt hvor mye det justerbare kostet også... Men han sa det var bare å komme til helga om jeg ville se hvordan felgene så ut på bilen. Mulig jeg tar en tur og slår av en prat da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Er jo en VANVITTIG god pris på felg/dekk. Jeg fikk jo pristilbud på 26800,- på Autogrip... Samme størrelser, bare med 225... Er i samtale med han her jeg, men nå ble jeg usikker... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19600&highlight= Jeg skal ned å få montert fjærene på torsdag, får prate med dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Det burde du Virker som gundesen og autotuning er samme greia da. Partner og Salesdirector i Autotuning heter jo Gundersen til etternavn. Neppe noen tilfeldighet. Synes det var sykt bra tilbud selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 ":2kocob82]Pent.Må uansett ha firehjulskontroll når sommerdekka skal på. Kanskje stikke innom i Råde da. Der du kjøpte fjærene også? Må prøve å få solgt downhillsykkelen min. Den burde finansiere 19" felger også. Får brukt den alt for lite... Kommer vel ikke helt hit men...: http://autopower.se/?oppna=/powerborsen ... ?id=189176 Kan du sende litt specs på den sykkelen? Pris, hvordan gir, osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Sykkelen er bygd slik: -Ramme: Haro extreme x3 (prototyp. så vidt jeg vet , eneste i Norge) -888 esp1 gaffel -Romic bakdemper. Kjøpt fra fabrikken, spesialtunet til sykkelen. (Begge demperne er justerbare alle veier, demping og retur) -Hvite Halo SAS 24" felger med Kenda dekk. -Truvativ krank. -XT gir (Deore girhendler) -Mekaniske skivebremser. Felgene og gaffelen er nye i fjor, men bare kjørt på 2 ganger. Som sagt har jeg hatt alt for lite tid. Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Tenkte bare å linke til det ferdige resultatet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20067&highlight= Hvordan går det med deg da [space]? Bestemt deg for en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hvordan ble comforten etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Ikke noe problem. Hadde trodd den skulle bli mer stompete. Har ikke kjørt så mye med den ennå, men største forskjellen er hjula, ikke senkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå