Diggern Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei,noen her som vet hvordan priser det er på deler/service på en m3 e46 vs en 330ci? Er det stor forskjell på pris tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Nei, oljemengde og servicepunkter er omtrent de samme, så det skal ikke være noen særlig forskjell. Bremser og hjuloppheng er nok litt dyrere når du først trenger å bytte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ok,serviceprisene er det samme og eller?Hva med drivstoff forbruk,skiller det mye fra 330 tro? Går å lurer litt på å ta inn en fra tyskland etterhvert se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Ok,serviceprisene er det samme og eller?Hva med drivstoff forbruk,skiller det mye fra 330 tro? Går å lurer litt på å ta inn en fra tyskland etterhvert se... Forbruket er vel litt høyere, men ikke mer enn 10% tipper jeg. Du bruker nok litt mer i starten når du skal lufte alle hestene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 E46 330Ci bruker iht. BMW gjennomsnitlig 0,91 liter/mil ved blandet kjøring. E46 M3 bruker ditto gjennomsnitlig 1,34 liter/mil ved blandet kjøring... det er ganske nøyaktig 32% mer. E46 330Ci har 231 HK og E46 M3 har 343 HK... og det er godt og vel 32,6% mer. Under omstendigheter tilsvarende BMW´s tester er dermed et øket forbruk av drivstoff ikke et tema i relasjon til den formidable effektøkningen E46 M3 gir i forhold til E46 330Ci. Noe helt annet er det at man ganske sikkert blir tung på labben som Kjetil Somme skriver når man havner bak rattet i en M-maskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Blir nok litt tung på labben da ja...Forsikringa kommer på ca 17000-18000,- i året med full kasko på meg.. Er det noen bra tyske sider uten om autoscout jeg kan finne noen fine m3`r eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Tja, mobile.de eller på bmw.de under "gebrauchtwagen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ok,takk,takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ok,takk,takk No prob. Bare la meg ta en prøvetur når du har fått oppgradert bilparken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe,blir nok ikke noe oppgradering enda,må først få solgt 330`n,så får vi se Jeg skulle hatt en diagonose test/slettet en feilmelding på bmw`n jeg. Er den mobil den tingen du bruker,hvis den er det så får si ifra hvis du skal nedover mot Østfold/strømstad i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe,blir nok ikke noe oppgradering enda,må først få solgt 330`n,så får vi se Jeg skulle hatt en diagonose test/slettet en feilmelding på bmw`n jeg. Er den mobil den tingen du bruker,hvis den er det så får si ifra hvis du skal nedover mot Østfold/strømstad i nærmeste fremtid Jeg skal nedover veldig snart til gøteborg og hente en diff, så jeg kan evt ta den med nedover da. Har lånt ut diagnoseutstyr med laptop til Alf Lie siden han fikk frastjålet sitt, men jeg kan sikkert ta det med nedover den dagen som blir aktuell. Hva slags feilmelding er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er sensoren til airbagen i passasjersetet som blinker og lyser når noen sitter der...Får du slettet den så den stopper å blinke? Er så jævlig irriterende Men jeg drar til Nice i natt og er ikke hjemme før til Tirsdag. Men du kommer kansje ikke så kjappt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er sensoren til airbagen i passasjersetet som blinker og lyser når noen sitter der...Får du slettet den så den stopper å blinke? Er så jævlig irriterende Men jeg drar til Nice i natt og er ikke hjemme før til Tirsdag. Men du kommer kansje ikke så kjappt Ja, jeg kan få sletta feilkoden, men det er nok matta i setet som er kaputt etter at noen har satt kneet nedi setet eller så har kabelen et brudd, trolig under setet. Kommer nok ikke i kveld nei. Sier fra når jeg skal nedover jeg. Nice er sikkert ikke galt i disse kalde vinterdagene nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå