Arnefles Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Takk Trotto! Men glem støyfilter i bil,totalt bortkastet penger-vil ikke hjelpe deg. Da er det som REGEL jording som er for dårlig enten på spiller eller sterker. Har solgt sånne filter før og de hjelper IKKE,det er alltid noe å gjøre med jording eller kablene ellers. Ligger støyen i sytemet,blir den ikke borte med filter. 100%!! Blir bare til at du møter opp i butikken igjen for å få tilbake pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Problemet var at det fulgte også med pipelyd som fulgte turtallet så lenge bilen var i gang.Så var det en som sa at jeg måtte bytte ut alle signalkablene fra biltema (Strøm/jordingskabel kunne stå igjen) Etter det ble problemet løst hvertfall En annen måte å omgå denne støyen er å kjøpe et støyfilter til noen få kroner i stedet for å skifte kablene. Ja, vurderte det også, men det var mange som mente at det "stjal lydd/guff" i anlegget... Poenget mitt var jo bare at jeg hadde de kablene og susing i anlegget helt til jeg byttet og da var problemet løst! Med andre ord, jeg vil ikke anbefale de kablene! Men det vil jo alltid være flere meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har brukt den kabelen i flere år, funker fett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Bruker kabelen som trådstarter nevnte, og den funker helt glimmrende. Bare tull å kaste bort penger på å kjøpe noe man tror er bedre fordi det koster 3x mer. Kjører Alpine i BMW'n og eneste støyproblemet jeg hadde var dynamo støy, men med ekstra god jording så var det vekk. Knall bra lyd. Men klart om man har anlegg til 50 laken så kjøper man vel ikke Biltema i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Var faktiskt ute og la inn denne kabelen i cab'n i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå