cc300 Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Hm, på tide å kjøpe seg en e30 snart før alle vrakes... Håper det gikk bra med deg!
haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Skrevet Mars 28, 2006 Hm, på tide å kjøpe seg en e30 snart før alle vrakes...Håper det gikk bra med deg! Gikk bra med meg, hadde belte på. Røska litt når det smalt ja.. Kan jo hende det er håp for den. Men vi får se hva det blir til.
ropa Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Kondolerer så mye, men viktigste at alt gikk bra med deg Sånn er det dessverre i vinter norge Håper bare at det blir trailerduden sin skyld
haavardbj Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Kondolerer så mye, men viktigste at alt gikk bra med deg Sånn er det dessverre i vinter norge Håper bare at det blir trailerduden sin skyld Ja, det er bare og håpe. Hvis ekke blir jeg dømt til bildemonterer og dele selger fremmover.
ErikS Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Kjedelig når slikt skjer. Håper alt ordner seg i din favør, og at alt vil gå bra.
oddis Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Veldig kjedelig! Men det skal vel gå ann å få den nogenlunde kjørbar med litt pågangsmot og viljestyrke Sett mye verre biler oppretta.
haavardbj Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Veldig kjedelig! Men det skal vel gå ann å få den nogenlunde kjørbar med litt pågangsmot og viljestyrke Sett mye verre biler oppretta. Ja, akuratt nå må jeg bare vente.. så ikke stort jeg får gjort.
Scirre Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 kondolerer så mye så da ut som en pen e30 før smellet
haavardbj Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 kondolerer så mye så da ut som en pen e30 før smellet Ja, var meget bra holdt.. så vi får se hva det blir til. Men har mest lyst og fikse det. Men avhenger av att jeg får en del hjelp til oppretting.
Gjernes Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Slik jeg har lært, så har du vikeplikt for alle når du tar en u sving. Hvor traff du på kassabilen?
haavardbj Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Slik jeg har lært, så har du vikeplikt for alle når du tar en u sving.Hvor traff du på kassabilen? Traff den i høyre fordør. Skulle liksom manøvre unna. Men hadde jeg vist han skulle den veien kunne jeg kjørt i helt andre retninger (men vanskelig og vite hvor folk skal når dem ikke blinker
haavardbj Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 kondolerer. Håper du får fiksa bilen. Takk Men noen som kan si meg hvor motrofestene sitter på den bilen? For lurer på om motoren har flyttet seg. Hvordan sjekke det?
Gjernes Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Et på hver side av motoren. Fant bilde av en 3.5 liter med ombygde fester. Da jeg smadra E30 min for noen år siden, så knakk jeg festet rett av på ene sida. Du kan jo se etter om festene er hele eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå