kilronan Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg lurer på hvordan det vil fungere med 225/40-18 dekk på 8.5x18" felg. Noen som har erfaring med disse dimensjonene? Alternativt med 235/40-18 dekk ? Takker for svar -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg bruker 225/40-18 på 8,5*18 å det passer perfekt. Ikke vits i å ha på noe breiere i hvertfall. Dyrere er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg bruker 225/40-18 på 8,5*18 å det passer perfekt. Ikke vits i å ha på noe breiere i hvertfall. Dyrere er det også Jepp -) Takk for svar. Lurte bare på om 225 ble litt snaut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 har kjøpt 225 til 8*18 trur det blir bra... usikker på 8,5* blir ikke det litt lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Dette her er 235/40-18 dekk på 8,5x18 felger: Så ser du ihvertfall hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 225/40-18 er en veldig fin dimensjon for det er mange som bruker det, ergo er det billig dekk! Du får jo dekkene ned til under tusen lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Men det betyr heller ikke at man burde satse på slike billigdekk. Dvs, sjekk merket og spør gjerne hva folk har av erfaring. Billigdekk versus litt bedre dekk kan være nok til at du en dag sklir av veien pga dårlig grep (tenker ekstremtilfelle). NANKANG er vel et slikt merke, man helst burde styre unna. Er jo omtrent de billigste man får, og også det dårligste dekket man får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Poenget er vel heller at dekk i 225/40/18 er ganske vanlig -> dermed finnes det mange av dem -> billigere enn sære dimensjoner. Men dere wannabe-veivalsere får bare holde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Men det betyr heller ikke at man burde satse på slike billigdekk. Dvs, sjekk merket og spør gjerne hva folk har av erfaring.Billigdekk versus litt bedre dekk kan være nok til at du en dag sklir av veien pga dårlig grep (tenker ekstremtilfelle). NANKANG er vel et slikt merke, man helst burde styre unna. Er jo omtrent de billigste man får, og også det dårligste dekket man får. hadde nankang dekk på e34en en stund! å det var langtfra de dårligste dekka jeg har hatt! ganske ok faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå