Hugaas Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 skulle bare høre om noen viste/hadde sett gammelbilen min. Solgte den til en fyr fra stord tror jeg det var. Får ikke til å lime inn bilder her, men bilder av bilen ligger på home.no/mudfish hadde vært morsomt og hørt om noen hadde sett bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Stord ..hmm..burde jo ha settt den eg da, er jo i nærheten det..lenge siden du solgte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 pen bil da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 solgte den i høst, tror han bodde på stord eller i traktene rundt der, tok en e30 325 cab i innbytte pluss penger. Savner bilen litt, mye jobb lagt i den så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Pen den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja, skjønner at du savner denne, meget pen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 skulle bare høre om noen viste/hadde sett gammelbilen min. Solgte den til en fyr fra stord tror jeg det var. Får ikke til å lime inn bilder her, men bilder av bilen ligger på home.no/mudfish hadde vært morsomt og hørt om noen hadde sett bilen. Bare hør med biltilsynet. De kan vel si deg hvem som eier bilen nå og hvor den går hen nå hvis du vil se den igjen? Vet ikke hvor langt de har taushetsplikt på slikt jeg, men hvis du forklarer situasjonen må de vel kunne hjelpe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Gamle bilen din så utrolig pen ut. Har du noen flere bilder? Og kanskje litt info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 var gjort litt forskjellig med den, rieger e46 fangere, falset inn m3 luftinntakk, valset hjulbuer, angel eyes, 8,5 og 10x18 et18, dørsider i glassfiber, cameloon lack, racing tanklokk+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Jepp, denne bilen så eg på leirvik kai.. Kjørte frem og tilbake mange ganger. skikkelig råning. Eg kjente igjen bilen med en gang pga at jeg husket at den lå til salgs for en stund siden. Syns bilen var skikkelig nice utenom at den har hvitt gitter i fangerene pluss jeg ville valgt en annen bakfanger men liker den der selvom. Lå merke til å d var skikkelig gromlyd av den. Du skulle jo aldri solgt den bilen der. Skulle hvertfall solgt den til meg da Jeg var jo interessert i et bytte den gang du hadde den tilsalgs. Da jeg så den for 2 uker siden tenkte jeg at jeg skulle kontakte deg for å se om den fortsatt var tilsalgs men nå er jo det tydeligvis ikkje du som eier den lengre så da er jo d lite vits.. Men en skikkelig kanonbil. Den skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe helt enig at det var kanonbil det der, ikke at ikke 328 er noen kanonbil men var noe spesielt med den bilen der. Fikk jo brukbart mye for bilen men savner den. Kanskje han hadde byttet motor i den? var en 320 når jeg hadde den, men han snakket om og sette i 325 motor eller m3 hvis han fikk penger husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Ja det er spesielle biler som er tingen. Er en stor fan av e36 men er blitt litt lei av den med det vanlige utseende for orginale og m-tech e36 ser jo man nesten rundt hver sving man kjører.. Det var en ganske dyp og mørk lyd av den. Han ga ikkje noe særlig på når jeg hørte så hørte liksom ikkje om det var en skikkelig grommotor i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 helt enig med deg der, spesielle biler er tingen. Men sånn er det vel med alt, morsomt med noe som ikke alle har. Han har sikkert ikke byttet motor da, stod på effektanlegg når jeg solgte den som det var rimelig dyp og mørk lyd i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå