///M Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7278924&sid=6alSN0Y8A169123&pos=289&tot=2513&page=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Nei... jeg tror denne egentlig er/var ment som dele/prosjektbil, men det er jo lov til å prøve seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 halve prisen + er den vel verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Står at de ikke er tollet inn, vet ikke hva tollen kommer opp i. Men det er sikkert ikke billig i dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Står at de ikke er tollet inn, vet ikke hva tollen kommer opp i.Men det er sikkert ikke billig i dette landet http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Står at de ikke er tollet inn, vet ikke hva tollen kommer opp i.Men det er sikkert ikke billig i dette landet 38.751,- er engangsavgiften på denne bilen i dag. Da er den nok LANGT ifra norges billigste M3. Reel verdi er max 100.000,- inkludert engangsavgift spør du meg. Kanskje mindre, alt etter hvordan tilstanden på den er. BTW: Slakk gammel kjedestrammer lager ikke tikkelyd. Det er nok bare lenge siden den har fått justert ventilene. Kostnad på 2-3 lapper på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Den virka litt dyr, og gått veldig langt da. Veit ikke hvor langt de m3'ne holder jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 tar du deg en tur til tyskland kan du hente en pen m3 momset inn til norge for ca 50-60000 med halve kmstanden og vel så det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Kanskje greit med avgiftene inkludert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 tar du deg en tur til tyskland kan du hente en pen m3 momset inn til norge for ca 50-60000 med halve kmstanden og vel så det! Sorry Mac, men du har enkelt og greit ikke peiling, og bør da vitterlig ikke uttale deg!! En pen og BRA E30 M3 går i dag ikke for under 10.000 Euro i Tyskland. En sliten en derimot kan gjøre det, men blir de slitne eksemplarene dermed til et bedre kjøp? Skal du greie å få inn en for 50.000,- inkludert moms så må den maks koste 5.000,- Da har jeg ikke regnet inn reise/fraktutgifter. Greier du å få inn en pen og bra M3 med garanterte max 150.000km på telleren til den prisen, så kjøper jeg tvert. Finner du to så kjøper jeg begge. Ja finner du tre, så tror jeg jammen jeg kjøper den tredje og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Må si meg enig med Espen M33 To eksempler: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift En betydelig lavere km stand, men enn må jo huske at det ikke er gratis å reise til Tyskland og tilbake, men er du entusiast så bruker du de ekstra kronene på å skaffe deg et bra eksemplar, og kjøper ikke det første og "beste" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Greier du å få inn en pen og bra M3 med garanterte max 150.000km på telleren til den prisen, så kjøper jeg tvert. Finner du to så kjøper jeg begge. Ja finner du tre, så tror jeg jammen jeg kjøper den tredje og vet om en som eier en e30 m3, helt original, og den er kjørt under 100.000km garantert km, men den er ikke til salgs, er mange som har prøvd seg på den, det er gave til sønnen hans når han fyller 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 "I'll make him an offer he can't refuse..." Jeg gir han en mill for bilen, så kan han kjøpe noe annet dyrt og fint til sønnen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 "I'll make him an offer he can't refuse..."Jeg gir han en mill for bilen, så kan han kjøpe noe annet dyrt og fint til sønnen sin! njaa er ikke sikker på hva du skal tilby han, han har en garasje med over 10talls biler, og det er bare ///M biler, e28,e34,e39,e30,e36,7serie, vet ikke hva han kjører for tiden men kona hans hadde en e46 325 cab som hun klarte å krasje, bilen er under bygging til E46 ///M3, jeg har sett på arbeidet hans og denne mannen kan sakene sine. han kan bmw inn og ut, bedre enn de som lager bmw mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 tar du deg en tur til tyskland kan du hente en pen m3 momset inn til norge for ca 50-60000 med halve kmstanden og vel så det! Sorry Mac, men du har enkelt og greit ikke peiling, og bør da vitterlig ikke uttale deg!! En pen og BRA E30 M3 går i dag ikke for under 10.000 Euro i Tyskland. En sliten en derimot kan gjøre det, men blir de slitne eksemplarene dermed til et bedre kjøp? Skal du greie å få inn en for 50.000,- inkludert moms så må den maks koste 5.000,- Da har jeg ikke regnet inn reise/fraktutgifter. Greier du å få inn en pen og bra M3 med garanterte max 150.000km på telleren til den prisen, så kjøper jeg tvert. Finner du to så kjøper jeg begge. Ja finner du tre, så tror jeg jammen jeg kjøper den tredje og enig, ALDRI om du finner en M3 i tyskland til den prisen som er bra, om du gjør det, så skal jeg stå først i køen å gratulere, men det vet jeg ikke kommer til å skje!! var i sverige i går og hentet en M3, og den kommer nok på ca 100 tusen mer enn den prisen du drømmer om. det er en seriøs og strøken bil. kun 79`km full historikk med komplett servichefte og en perm full av kvitteringer. alt utstyr og i helt orginal stand. solgt ny i sverige. de bra M3`ene vokser ikke på trær lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå