320it Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Finnes det noe som "jammer" radar og laser varslere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 jepp.. stikk på www.topgear.no, men dette er ulovlig. Derimot GPS varsler som varsler om fotobokser er lov.. Denne får du også kjøpt på denne siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 jammer,er det merkenavnet på varsleren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 jammer,er det merkenavnet på varsleren eller? "jammer" er vel et generelt utrykk for utstyr som sender støy slik at måleresultater/andre signaler ikke blir nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 ahh..genialt... nesten vært litt morsomt og kjørt forbi politi og sett dem stresse seg opp og begynner å denge i radiomåleren for å få den til å fungere igjen.. dette er tingen for meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 noen som vet om den faktisk virker? hva skjer om man blir tatt med en slik en..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 får vel en diger bort tilsvarende og kjørt lantg over fartsgrensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 har hørt at det går under samme boten som ved bruk av mobiltlf.. men nå vet jeg ikke om dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg har montert to slike jammere (E46 330ci og 911 Speedster). Har fått tilbakemelding fra han ene at han allerede har spart inn jammeren. Han betalte ca. 6000 for den i USA. Faktisk ikke noe hokuspokus å montere. Hvis man blir tatt med laser/radarvarsler vil man få rundt 7000 i bot. Vet ikke hva som skjer hvis man blir tatt med jammer. De er nok ikke snillere vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå