Lien Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Er det noen her som har prøvd dette spillet? Har ikke kommet så langt enda men jeg syntes det er meget bra siden det er en racing simulator fra formel 1 til monstertrucker.. Samtidig er det også egne "old-school" cuper med BMW M1 ol. Gleder meg til jeg får kjøre E46 M3 GTR noe som er en av de siste cupene tipper jeg.. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da har jeg kjørt rundt i en DTM-mercedes en stund (demoen), uten å bli så veldig imponert av kjørefølelsen. Jeg har alt på "pro sim", men det føles fortsatt veldig arkade, kan stort sett gjøre hva du vil med gass/brems uten å miste kontrollen osv, ganske likt hvordan GT4 / Forza oppfører seg på en måte. Styringen var også noe sær, men leste noe i readmen ang. Driving force pro, så får prøve ut det. Men bortsett fra litt arkade-aktig kjøring så ser det veldig fint ut, Ai'en virker god, grafikken er grei og det var egentlig ganske festlig. Mulig jeg kjøper hvis jeg finner det billig. Noen skikkelig simulator ala Richard Burns Rally og Live for speed er det derimot ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 kan stort sett gjøre hva du vil med gass/brems uten å miste kontrollen osv, ganske likt hvordan GT4 / Forza oppfører seg på en måte. I GT4 må du gå inn på hver enkelt bil og sette til 0 alle hjelpemidler under "Options", "Driving Aids". Dette kan kun gjøres rett før et løp. Instillingene lagres derimot, så du slipper å justere dette hver gang - kun en gang pr. bil. Da kan jeg love deg at du temmelig raskt mister kontrollen om du vil. Derimot blir bilen bedre å kjøre i svinger, for man kan legge in skrens, om det skulle redde dagen. Jeg anbefaler å kjøre med "krykkene" av, så lenge det ikke byr på problemer. Er jo grusomt å kjøre med "krykker". Har ikke Toca Race Driver 3, mend et høres morsomt ut med et så stort spenn av kjøretøy. Jeg har derimot spillet GTR, som er fantastisk hva angår kjørekarakteristikk og lyder. Man kjenner nesten det prikker under beina om man er ute på grusete parti, samt en deilig lydgjengivelse av hvordan det må være å sitte ved siden av en rettskåren girkasse. Der er det forskjellige vanskelighetsgrader, og stilt på største vanskelighetgrad, bør man ikke komme utenfor asfaltkanten noe særlig for å finne seg selv et stykke ned på resultatlista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da kan jeg love deg at du temmelig raskt mister kontrollen om du vil. Prøvd Live for speed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da kan jeg love deg at du temmelig raskt mister kontrollen om du vil. Prøvd Live for speed? Nei, er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Har prøvd de fleste bilspill til PC. Har også prøvd Toca, men ble veldig skuffet. Greit at det er et stort spekter av biler og baner osv, men kjørefølelsen er som hagenisse sier; veldig arkade. Live for Speed S2 er det jeg spiller mest. Kongespill Må ha ratt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ligger en bra redigert LFS film her for de som vil se : (LFS NationsCup Group B Movie) http://www.lfsnews.net/moviespit/defaul ... ovieid=552 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dette hørtes spennende ut.. Jeg syntes kjørefølelsen i formel 1 på toca ble ganske bra men live for speed ser jo bare drit rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Er det noen steder man kan laste ned dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 www.liveforspeed.net (kjøpes online) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 www.liveforspeed.net(kjøpes online) Billig er det også. Definitivt vært pengene! Er også mye brukt til drifting. Er egne forum dedikert lfs drifting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 hvor heftig pc må jeg ha for å spille lfs ? vet at det sikkert står system requirements der, men i praksis hvor heftig pc må jeg ha ? har en Dell latitude Pentium M 1,7Ghz med 1GB ram og et intel extreme graphics grafikk kort med 64 MB shared vil det funke ? (er nemlig nødt til å styre litt for å få ps2 drivning force rattet til å funke på pc og gidder ikke det hvis pc er for svak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Det burde duge ja. Jeg har riktignok 3500+ og x800xl, men jeg har ingen problemer med 1920x1200 Men.. LFS er ikke for alle, man må faktisk jobbe for å holde bilen på veien og det kan jo være frustrerende. Anbefaller iallefall at man henter ned nye setups til bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ligger en liten driftefilm her også : (Bosse, xro and Losah) http://www.lfsnews.net/moviespit/defaul ... ovieid=613 Endel som begynner å få sinnsykt peiling på drifting. Finner også endel gode setups på denne siden : http://setupfield.teaminferno.hu/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 På siden deres står det: Required computer specifications: 1 GHz CPU, 128 MB memory, 3D graphics card Så det er ikke så mye som skal til for å drive det.. Noen som veit om et sted som selger gode ratt og pedaler eller? Vil da ha noe som har minst mulig delay for det er noe dritt når man kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå