Lien Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 LiveForSpeed må jeg si var meget bra og meget realistisk. Prøvde å gå tilbake til Toca etterpå men det ble liksom veldig kjedelig i forhold.. Får se om jeg kjøper LFS etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hehe. Ang. ratt, så er det bare å kjøpe DFP (900-graders rattet til ps2). Det fungerer utmerket på pc også. Vanlige ratt blir liksom bare teite i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg kjører med Momo ratt : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112760 Fungerer som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Jepp jeg kjørte med ratt med problemet er at det bare går 90 grader til hver side. Men andre ord så svinger bilen på spillet mer og mer pr. cm jeg vrir ettersom jeg nærmer med 90 grader. Hvor mye koster det PS2 rattet og kan man koble det til pc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvor mye koster det PS2 rattet og kan man koble det til pc? Er vel nede i 500-600 nå, orker ikke sjekke. Det er usb, så fungerer helt perfekt på PC. Et pluss med ps2-ratt er at du får flere knapper på rattet, og dermed slipper strekke deg etter tastaturet hele tiden. Det er rimelig greit å sette opp når du vet hvordan du skal gjøre det (i LFS altså), driverne til rattet finner du på nettet. Synes Toca (fullversjon) var moro jeg. Irriterer meg at jeg må låse opp ting dog, jeg vil jo bare få tak i s2000'en og kjøre rundt laguna seca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Mangen her som spiller lffs aktivt her? Jeg driftet veldig mye før... blitt lite nå for tiden, men tenker på å ta opp igjenn karrieren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg spiller LFS ganske aktivt fortiden. Både Drifting og Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 ":fwwvrlfw]www.liveforspeed.net(kjøpes online) Billig er det også. Definitivt vært pengene! Er også mye brukt til drifting. Er egne forum dedikert lfs drifting. Hvor mye koster det dere har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 noen som har instillinger til drifting på lfs? hvordan du stiller inn diff, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Finner endel setups her : http://setupfield.teaminferno.hu/index. ... tion=setup Ikke så mange drifte setups, men det er noen SteffenM2, - Tror det kostet ca.300kr. Se www.liveforspeed.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Der ja.. Men, hvor bestilte dere det? Og, skal ikke skryte av grafikken akuratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Grafikken på lfs er konge den da! jeg har drifte setup til de fleste biler tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Grafikken synes jeg også er konge. I hvertfall når alt kjøres på MAX Jeg og fikk tilsendt noen driftesetups, men jeg kjører best med de setups'ene jeg har satt opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 bra grafikk er det, men den driftinga får jeg fa.. en til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Prøvde meg på et eget oppsett i dag.. Det var ikke lett Trenger nok litt mer erfaring først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå