Tommy Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Noen som kjenner til denne bilen/eieren??? Er det noen som har bilde av denne (ikke generelt M3GT, for jeg vet hvordan de ser ut) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1025174 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ring og spør etter bilder? Er vel det enklaste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ja, det går jo, men jeg er også ute etter en "nøytral" vurdering/beskrivelse av bilen/eieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Var ikke den mest seriøse salgsannonsen jeg har sett akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Så ikke ut som han var så veldig interressert i å selge spør du meg. Men det er jo som han sier bare å ringe for info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Var litt "snau" den annonsen der ja... 220k? Er ikke det litt billig for en GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jo, reagerte også litt på prisen contra GT og km.stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jasså Tommy. Er det konebil som er på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 virka ikke helt seriøst nei. ring å spørr han om bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Står SOLGT no... Veit nokon noko om denne bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Jasså Tommy. Er det konebil som er på vei nå? Touranen ska iallefall vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 misfornøyd med touranen Tåmi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå