Gå til innhold

Alpina E36 B3 3,0 selges

alpina b3
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min b3 med tungt hjerte.

Bilen er 94 model med 106500km på tellern.

Sort med sort stoffintreør(meget pent, aldri vart røyka i)

eu godkjennt mars 06, abs sensor venstre frem vart skiftet ved eu kontroll ellers allt i orden.

November 05 vart følgende gjort:ny clutch, nye skiver bak, hjullager høyre bak, ny belysning instr. panel. olje servise ca 900km siden.

nye bakdekk våren 05.

bilen er meget pen med full historik og komplett servise hefte.

Bilder finnes i mitt galleri.

selges hob 170 000kr

mobil 47315078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke pc hjemme før tiden(harddisken tok kvelden), så beklager at eg ikke har lagt ut bilder. Det er en manuell låda, ellers har den takluke o el.vinduer. Intreøret er sort med grønne detaljer.

nr 146 av ca 700. 3 liter med 250hk. 0-100 på ca 6,2sek og 255+

Fler bilder kommer når eg får pc i hus igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så kan man si at man eier en Alpina. det er jo moro. Alle som liker BMW lytter ekstra godt da..

Jeg har et bestemt inntrykk av at man grovt vurdert kan dele folk opp i tre grupper: 50% har aldri hørt om Alpina, 25% mener at Alpina ikke er rått nok (ref.: f.eks det faktum at Alpina kun leverte maksimalt 17" felger til deres E36 modeller) og 25% mener at Alpina er noe av det fineste du kan kjøpe på fire hjul. Jeg tilhører den siste gruppen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Vist du hadde hatt bilen etter jul, så skulle jeg kjøpt den! Muligens, skal selge bilen min selv snart og ser etter en bil i 150-200000kr klassen maks, og hadde ikke vært ille å hatt en alpina nei! Men har du den da, så er det ikke tvil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...