Mack10 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Noen som har noen gode nettsider der de har billige og fete felger? Evt spinners?? (Må også være Chrome) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Sharif har en del crome felger. Det som gjør sharif interessant er prisene han kan levere. 18" crome 18 000, 20" crome 20 000, 22" crome 22 000 osv. Jeg vet ikke om Sharif har klart å få presset inn en del crome felger på nettisden deres. Ring, det er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 tøffe de ASA FN1 felgene på shariff.no til 13000 spenn. Noen som har erfaringer med de? Du kan også ta en titt på www.big-wheels.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hei. hvilken felg er det du mener?. Det finnes ingen felg med navn ASA FN1 på sharif sin side; http://www.sharif.no/default.asp?Folder ... partment=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Satt og leitet jeg også men fant heller ingenting.. Noen andre som vet om andre sider der jeg gjerne ikke må opp i 13000 for felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Trykk på: Sjekk ut våre pakketilbud på startsiden til sharif.no. Der finner du noen tøffe 2 delte ASA felger til 13000 spenn. Spør igjen, noen som har erfaringer med de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 ja, okei. Da er jeg med. Holdte på å kjøpe disse felgene for litt siden. Helt ny type dette, som sharif selger til en meget god pris. 19" som jeg skulle ha kom på ca 15 000kr med ulik dekk og felgdimmensjon foran og bak. Jeg fikk vite at det var sinnsykt fete og at de var av god kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har også vurdert ASA FN1 felgene, utrolig fete. Grei pris på den også Jeg har også sett på ASA DS3 felgene. Vet ikke pris og sånt på disse. Men faktisk tror jeg fler eiker felger er penere på E46 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ok, jeg og har hørt at de er fete. Jeg ringte å spurte om jeg fikk sann betale om 4mnd deal, men det fikk jeg ikke. Så nå må jeg bare spare til ASA felgene:( og det kan ta tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har også vurdert ASA FN1 felgene, utrolig fete. Grei pris på den også Jeg har også sett på ASA DS3 felgene. Vet ikke pris og sånt på disse. Men faktisk tror jeg fler eiker felger er penere på E46 Coupe Det er faktisk en ganske så bra pris på disse også. Du velger selv hvordan felgen skal være, sort med gullskruer, sølv med gullskurer, sølv med sølvskruer osv. Sharif forlangte rundt 15-17 000 for 19" med ulike dekkdimmensjoner foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwheels Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 www.big-wheels.no litt av vårt utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da tar jeg en sånn dame jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwheels Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da tar jeg en sånn dame jeg? følger med 20" settene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da tar jeg en sånn dame jeg? følger med 20" settene;) Damn, da tar jeg 4 par 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Legger du inn en god pris til meg på disse?? Larzon Addiction med/uten spinners Div størrelser fra 17"-26" Div. dekkdim. 17" med dekk.. Er de gullfarget?? Får man de i chrome sølv også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå