Håvard ///M3 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 http://www.data.bmrparts.com/ads.asp?ad=AD1057&type=65 Stakkars Z8.. hadde vært et arti prosjekt å tatt med hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Fy faen for et interiør! Noe av det heftigste jeg har sett! Deilig motor og front også! ;p Men, stygg bakende.. Enkelt å greit! Såg ikke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 man hører egentlig veldig lite om Z8... nesten ikke snakk om den på dette forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Z8 er en vanvittig lekker, samt at den er veldig sjelden. Bilen ble produsert i kun 5000 eksemplarer fra 2000-2003. De siste 500 eksemplarene som ble laget var en spesialutgave laget av Alpina. Z8 er forøvrig basert på klassikeren 507 fra 50-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ferdig momsa og frakta til Norge for godt under 400k den der.. så er det avgiftene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Fy faen for et interiør! Noe av det heftigste jeg har sett! Kan ikke bli mer enig! Utrolig rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 man hører egentlig veldig lite om Z8... nesten ikke snakk om den på dette forumet... Litt rart egentlig En sånn bil burde det blitt snakker mer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det bare meg som ikke ser noe bilde/link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det bare meg som ikke ser noe bilde/link? Denne du ikke ser? http://www.data.bmrparts.com/ads.asp?ad=AD1057&type=65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg er enig i dere med at Z8-interiøret er lekkert. Eneste jeg ikke liker helt er det midstilte speedometeret. ville nok heller hatt det på den originale plassen og hatt en TV skjerm eller liknende der Speedoen og det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det bare meg som ikke ser noe bilde/link? Denne du ikke ser? http://www.data.bmrparts.com/ads.asp?ad=AD1057&type=65 Ser ikke en shait.... Men ser bildene TAS la ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det bare meg som ikke ser noe bilde/link? Denne du ikke ser? http://www.data.bmrparts.com/ads.asp?ad=AD1057&type=65 Ser ikke en shait.... Men ser bildene TAS la ut.. mhmm Hva med NÅ? Jeg la adressen inni NÅ , får se om det hjelper da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ser fremdeles ikke noen link/bilde om du har lagt ut det |Andreas|... Bruker IE, kanskje det er det som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Rare greier. Jeg bruker også Internet Explorer. men da kan jeg prøve å legge ut bilene. Så, hvis dette ikke går vet jeg ikke hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Da ble det bilder gitt... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå