Tore Diesel Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 (Jeg har nå lagt til ett bilde lenger nede i tråden her) Bilen, en 94 325 tdsa, var innom et verksted for bytte av ratt for ett par dager siden. (Forsikringssak, da det var ett hakk i det gamle) Da jeg plukka opp bilen, så jeg faktisk at jeg hadde fått et "pupperatt". Med søm innvendig i M-fargene. Hvilke biler har slikt ratt orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 er det dette rattet du har? er vel bare m3 som var levert med sømmer i m-fargene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Nei det har ikke Bmw merket i midten som på bildet ditt, og heller ikke M-merket nederst. Ligner veldig på orginalrattet som stod i, bortsett fra "puppene" og sømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Noe liknende dette mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Sikkert det gamle M3 rattet, som kom på tidligere E36'er.. 4-eika, ser ut som det vanlige orginale airbagrattet, har en annen logo i midten, noen pupper, også søm i M-fargene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Her er bildet av rattet: Ligna en del på de to siste det var bilde av, men litt forskjell på puta i midten. Takk for kjapp respons foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Du har fått dette rattet: Med denne airbagen: Airbagen fra de ratta passer over av en eller annen merklig grunn, selvom de ikke "passer" sammen. Merka det selv da jeg bytta fra det vanlige 4 eika rattet til det 4 eika M rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Da ser jeg på mysteriet som løst. Jeg har da med andre ord fått ett M-ratt med en orginal airbag. Går ut ifra at det er skinn...!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er i skinn ja. Det er også litt tykkere enn det vanlige og virker mindre, selv om det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Stemmer, det var akkurat det samme jeg satt og funderte på tidligere i dag, men det er vel tykkelsen som gjør at det virker mindre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå