Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Jeg har nå lagt til ett bilde lenger nede i tråden her)

Bilen, en 94 325 tdsa, var innom et verksted for bytte av ratt for ett par dager siden. (Forsikringssak, da det var ett hakk i det gamle)

Da jeg plukka opp bilen, så jeg faktisk at jeg hadde fått et "pupperatt". Med søm innvendig i M-fargene. Hvilke biler har slikt ratt orginalt?

Skrevet

Nei det har ikke Bmw merket i midten som på bildet ditt, og heller ikke M-merket nederst. Ligner veldig på orginalrattet som stod i, bortsett fra "puppene" og sømmen.

Skrevet

Sikkert det gamle M3 rattet, som kom på tidligere E36'er.. 4-eika, ser ut som det vanlige orginale airbagrattet, har en annen logo i midten, noen pupper, også søm i M-fargene:

M3_4SpokeFront.jpg

Skrevet

Her er bildet av rattet:

Bilde_060.jpg

Ligna en del på de to siste det var bilde av, men litt forskjell på puta i midten. Takk for kjapp respons foresten :)

Skrevet

Du har fått dette rattet:

DSC00551.jpg

Med denne airbagen:

DSC00569.jpg

Airbagen fra de ratta passer over av en eller annen merklig grunn, selvom de ikke "passer" sammen. Merka det selv da jeg bytta fra det vanlige 4 eika rattet til det 4 eika M rattet.

Skrevet

Da ser jeg på mysteriet som løst. Jeg har da med andre ord fått ett M-ratt med en orginal airbag. :) Går ut ifra at det er skinn...!?

Skrevet

Stemmer, det var akkurat det samme jeg satt og funderte på tidligere i dag, men det er vel tykkelsen som gjør at det virker mindre ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...