PsYcHo Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Ja som sagt det er litt rust,MEN det er en del nytt på den. Bare senkesettet med papirer kostet nærmere 4000 sist sommer pluss nesten nye vinterdekk osv osv.. Dessuten er det bare overflaterust på den. Pris kan diskuteres den,men 5000kr er ikke så sinnsykt galt hvertfall...Hvis ikke er det bare å spørre etter deler..Kan også legge til at det følger med baktsilling (densom sitter på bilen er ødelagt) forstilling,senkefjærer,nyhonet blokk,innsug tilpasset 325 spjeldhus og en dele motor til..++ er interessert i å bli kvitt det lissom...
PsYcHo Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Bump! Kan gjerne bytte mot et eller annet rart noe også. Eller kom med bud,er bare interessert i å bli kvitt bilen jeg..
PsYcHo Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 gi meg litt info om de tingene så kanskje vi kan få til noe der?
Bmwfanatic Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 En pocketbike 50ccm kjøpt på www.iziopt.no - type dark dog, nesten ikke gått, er strøken.. Og 2 stk ukjent merke 1/10 skala rc biler.. 4wd, 2.5ccm.. gått veldig lite.. er i allefall mitt bud hehe..
Ballder Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Har sort sports skinn til e 36 cabbe da. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=2745 Bare for og bakseter i såfall. Resten har jeg vel bruk for en eller annen gang.
PsYcHo Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Driver å legger BMW greiene på hylla så det der har jeg egentlig lite bruk for...Men skaffer du en Cosworth motor til meg eller noe i den retningen så snakker vi samme språk??
Ballder Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Nei å nei!! Kjenner til folk som har gjort den tabba der før... De kommer alltid tilbake. Lykke til med Ford'n da.
Hankook Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Hva kommer det på hvis jeg skulle hatt bilen til Stavanger? Er muligens intressert hvis det ikke koster manfoldige tusen...
PsYcHo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Skrevet April 9, 2006 Det kommer på drivstoff forbruket ditt til og fra Stavanger med henger tenker jeg.. Det er det mest lønnsomme. Dessuten er det ikke langt herifra og til svenskegransa,kjekt med litt proviant i samme slengen...
PsYcHo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Skrevet April 9, 2006 Den er fortsatt til salgs..skambud vurderes..
Ballder Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Nice. Skulle bare mangle i grunn. Da går vel han for turbomotoren som sto på autodb til ti lapper han tipper jeg.
Anbefalte innlegg