Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 318i med klima, ikke dårlig! Sjelden man ser Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Tok en liten "før-vårpuss" her i går. Var godt å bilen med svamp igjen :Ellers har jeg byttet ut diverse tredeler inne i kupeèn til svart. Planene videre for sommeren er FK angel eyes, M-tech sidelister, M-tech innsats til bakfangeren og svart netting... Fin bil Gode gamle min er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Det er nok det Service i morgen! Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Da har jeg satt på sommerfelger å få tatt en kjapp vask.. En skikkelig vask og rens kommer en di næmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jeg synes ikke det der er noe pent, når det er for lite gummi på kontra felg. Kjøp ikke fullt så brede felger. Heldigvis er smaken som baken Jeg synes det er utrolig tøfft med brede felger og strekk på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 318i med klima, ikke dårlig! Sjelden man ser Fin bil. Ja, er ikke ofte jeg ser det selv Men prøver å få solgt bilen, men er ikke lett. 90k kan da ikke være for mye, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ja, er ikke ofte jeg ser det selv Men prøver å få solgt bilen, men er ikke lett. 90k kan da ikke være for mye, eller? Det er nok ihvertfall ikke for lite. Får 96/97 318i cabrio for samme pris. Husk også på at man får 316i/318i '98-99 E46 for kanskje så lite som 15-20 lapper ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Fikk tatt bilen idag selv. Var sol, så da gikk jeg igang med Autoglym-pakken min: Vask + polering (med poleringsmaskin for finish) + lakkbeskyttelse. Har enda felgene igjen, men tar dem med Sonax felgrens og beskyttelse imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Har fått på 18" og pusset litt idag.. Har også tatt årets første toppløs tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Har fått tatt en aldri så liten vårpuss på 325'n jeg også. Ble ikke mer enn vasking med svamp, og påsetting av sommerhjul da, men det ble en forbedring uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnurre Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Noen som har erfaring med vask av stoffmatter? Har lyst til å slenge de i vaskemaskina men vil helst ikke ødelegge de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Noen som har erfaring med vask av stoffmatter? Har lyst til å slenge de i vaskemaskina men vil helst ikke ødelegge de. Jeg heiv stoffmattene mine i gammel bilen rett i vaskemaskinen og det tålte de fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå